ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر تلفن هوشمند Nubia Z9 از ZTE لو رفت

اگر به نوامبر سال گذشته بازگردیم تصاویری در اینترنت انتشار یافت که گفته می شد متعلق به تلفن هوشمند ZTE Nubia Z9 هستند. این محصول که به نظر می رسد نمایشگر آن یکی از کمترین حاشیه های ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

اگر به نوامبر سال گذشته بازگردیم تصاویری در اینترنت انتشار یافت که گفته می شد متعلق به تلفن هوشمند ZTE Nubia Z9 هستند. این محصول که به نظر می رسد نمایشگر آن یکی از کمترین حاشیه های ممکن را داراست، یکبار دیگر نمونه های اولیه اش در ماه ژانویه بین خبرها ظاهر شدند، هر چند در آن زمان گزارشی وجود داشت که از وجود مشکلاتی بر سر راه تولید انبوهش حکایت داشتند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکنون ظاهراً ZTE توانسته برای مسائل پیشین خود راه حلی بیابد. زیرا این شرکت در روز دوشنبه گذشته خبر از برگزاری مراسمی در روز ۲۶ مارس (۶ فروردین) داد و طی آن قصد دارد تا اسمارت فون Nubia Z9 را رسماً رونمایی کند.

در حالیکه در دعوتنامه های ارسالی کمپانی مذکور به صورت مستقیم به معرفی موبایل یاد شده اشاره گشته، اما در مورد طراحی آن یا مشخصه های ظاهریش حرف چندانی به میان نیامده است.

در همین راستا دیروز تصاویر جدیدی به اینترنت راه یافت که به همین اسمارت فون منتسب شده اند و در صورتی که این عکس ها صحت داشته باشند، از شواهد اینطور بر می آید که کمپانی چینی توانسته حاشیه های نمایشگر محصولش را تقریباً به صورت کامل از بین ببرد.

گمان می رود ZTE Nubia Z9 به چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰، به همراه ۴ گیگابایت حافظه ی رم مجهز شده باشد و از نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره گیرد. علاوه بر این پیش بینی می شود نسخه ی مشابه دیگری از این محصول با عنوان ZTE Nubia Z9 Max هم در جریان مراسم ۶ فروردین معرفی گردد و سپس عرضه ی آنها از ماه بعد آغاز گردد.

Leaked-images-of-the-bezel-free-ZTE-Nubia-Z9 (2)

Leaked-images-of-the-bezel-free-ZTE-Nubia-Z9

Leaked-images-of-the-bezel-free-ZTE-Nubia-Z9 (3)

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • varna
    varna | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    گوشیه خوبیه ولی برای مافرقی نمیکنه چون ایران نمیاد

    • غلامرضا
      غلامرضا | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

      با سلام قابل توجه شما دوست گرامی کمپانی چینیZTEتو ایران نمایندگی داره ومحصولات خود را با گارانتی معتبر به خریداران ارائه وعرضه میکند.ضمنا شرکت پارس سامتل این وظیفه را عهدهدار میباشد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی