ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حافظه 8 گیگابایتی ساعت هوشمند اپل با محدودیت هایی روبروست

تمامی مدل های ساعت هوشمند اپل، از نوع 349 دلاری آن گرفته تا لوکس ترین مدلش که 17000 دلار قیمت دارد، 8 گیگابایت خافظه داخلی دارند. اما مشخص شده که استفاده از این ظرفیت با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

تمامی مدل های ساعت هوشمند اپل، از نوع 349 دلاری آن گرفته تا لوکس ترین مدلش که 17000 دلار قیمت دارد، 8 گیگابایت خافظه داخلی دارند.

اما مشخص شده که استفاده از این ظرفیت با محدودیت هایی همراه است؛ برای نمونه این ساعت تنها می تواند 2 گیگابایت موسیقی را در خود ذخیره کند و حجم کل عکس هایی که می توان در آن جای داد هم فراتر از 75 مگابایت نمی رود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته حافظه داخلی اپل واچ بدون آنکه ساعت را با آیفون خود جفت کنید هم قابل استفاده خواهد بود. کاربران این محصول می توانند آن را در حین پیاده روی روی مچ خود بسته و بدون نیاز به همراه داشتن آیفون به موسیقی دلخواهشان گوش دهند.

2 گیگابایت حافظه می تواند 200 ترک موسیقی را در خود جای دهد و مدیریت آنها نیز از طریق سینک کردن شان با اپلیکیشن اپل واچ که از iOS 8.2 بهره می برد، امکان پذیر خواهد بود.

در مورد عکس ها نیز باید بگوییم که 75 مگابایت حافظه در اختیار کاربران اپل واچ قرار می گیرد تا عکس های مورد نظرشان را در آن ذخیره نمایند.

زمانی که عکسی را به داخل اپل واچ خود ایمپورت می کنید، تصویر به صورت خودکار برای نمایش روی صفحه کوچک ساعت بهینه سازی می شود.

به این ترتیب هر عکس به فضای کمتری برای ذخیره سازی نیاز خواهد داشت و از همین روی برخی پیش بینی کرده اند که 75 مگابایت در نظر گرفته شده می تواند 100 عکس را در خود جای دهد.

شش گیگابایت حافظه باقی مانده نیز در آینده به ذخیره سازی منابع مربوط به اپلیکیشن های مورد استفاده در ساعت تخصیص می یابد.

ناگفته نماند که در حال حاضر این منابع از طریق آیفونی تأمین می شوند که با ساعت شما جفت شده و هر زمان که اپلیکیشنی مورد استفاده قرار گرفت، منابع یاد شده برای ساعت ارسال می گردند. باید اضافه نماییم که با ارائه کیت توسعه نرم افزاری اپل واچ این امر تغییر خواهد یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    به هر حال باید یه آپشن هایی برای نسخه بعدی باید بمونه دیگه!
    مثلاً در نسخه دوم ظرفیت موسیقی به 4 گیگابایت ارتقاء پیدا می کنه بعد داش گلم فیل میاد رو استیج میگه حالا شما دوبرابر موسیقی میتونید در ساعت خودتون داشته باشید! :)

  • کارگردان
    کارگردان | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    تنها وقتی از این ساعت ها می خرم که دیگه کاملا نیاز به گوشی رو از بین برده باشند...

    • Siamak Gol
      Siamak Gol | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

      من از هر چی ساعتو و حلقه و دسبند و گردنبدند و گوشواره و کلاه و لباس استین بلند و شورت پادار و موی بلند و... و کلا چیزایی که آویزون میشن یا آدمای آویزون یا آویزون دار کلا بدم میاد..
      اه اه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی