ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی پلی استیشن موبایل را تعطیل می کند

سونی قصد دارد به عمر پلی استیشن موبایل خاتمه دهد، این فروشگاه پیش از این با هدف ارائه ی عناوین مستقل بازی و همینطور برخی از عنوان های کلاسیک پلی استیشن، با قابلیت اجرا بر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

سونی قصد دارد به عمر پلی استیشن موبایل خاتمه دهد، این فروشگاه پیش از این با هدف ارائه ی عناوین مستقل بازی و همینطور برخی از عنوان های کلاسیک پلی استیشن، با قابلیت اجرا بر روی کنسول PS Vita و مدلهای مشخصی از تلفن های هوشمند اندرویدی راه اندازی شده بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از تاریخ پانزدهم جولای به بعد (۲۴ تیر ۹۴) هیچ محتوای جدیدی در فروشگاه مورد بحث قرار نخواهد گرفت و از دهم سپتامبر (۱۹ شهریور ۹۴) کاربران حتی امکان دانلود مجدد عناوینی که پیش تر خریداری کرده اند را نیز نخواهند داشت. ناگفته نماند که سونی پشتیبانی از اندروید در پلتفرم مورد بحث را سال پیش به صورت کامل متوقف کرده بود.

اگرچه پلی استیشن موبایل هرگز نتوانست به موفقیت چشمگیری دست پیدا نماید ولی بسته شدن آن به صورت کامل حکایت از این دارد که حتی کنسول Vita نیز دیگر چندان برای بازی سازان مستقل جذابیتی ندارد. هر چند که سونی در طی سال های اخیر عملکرد موفقی در راستای انتشار عناوین مستقل در فروشگاه اصلی پلی استیشن داشته و کاربران از این مسئله به خوبی استقبال کرده اند.

کارشناسان امر بر این باور هستند کنار گذاشته شدن فروشگاه مذکور از برنامه های سونی یکبار دیگر یادآور این موضوع است، که کمپانی ژاپنی و خصوصاً بخش موبایلش نتوانسته اند تلفن های هوشمند تولیدی خود را با کسب و کار کنسول شان به درستی مرتبط نمایند.

باید منتظر ماند و دید آیا سونی در آینده راه حلی برای ایجاد این ارتباط به شکلی صحیح پیدا می نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    به غنوان ی طرفدار سونی باید بگم بهتر!
    وقتی سود نداره و با اندروید میشه تبلتهایی بهتر برای بازی درست کرد، چرا باید سراغ پلی‌استیشن ویتا یا پی‌اس‌پی رفت!!! خداوکیلی انویدیا شیلد رو ببینید...

  • XMan69
    XMan69 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    مشخصه که سونی داره یه خونه تکونی اساسی به همه سرویس هاش میده و میخواد تمرکزش رو بگذاره روی چند تا سرویس خاص

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی