ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس تا شش ماه آینده دو موبایل جدید معرفی خواهد کرد

تلفن همراه  OnePlus One در سال ۲۰۱۴، یکی از بهترین ها بود و گفته می شود جانشین این موبایل نیز در آینده با نمایشگری ۵.۵ اینچی و رزولوشن QHD، چهار گیگابایت رم و احتمالا پردازنده ی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

تلفن همراه  OnePlus One در سال ۲۰۱۴، یکی از بهترین ها بود و گفته می شود جانشین این موبایل نیز در آینده با نمایشگری ۵.۵ اینچی و رزولوشن QHD، چهار گیگابایت رم و احتمالا پردازنده ی اسنپدراگون ۸۱۰ به بازار پا خواهد گذاشت.

مانند هر شرکت دیگری، OnePlus نیز مشکلاتی با اسنپدراگون ۸۱۰ داشت و از همین رو، گفته شده بود که معرفی OnePlus 2 به نیمه دوم سال ۲۰۱۵ موکول شده است. در مصاحبه ی تازه ای هم مدیرعامل این شرکت عنوان کرده بود که نسل بعدی اسمارت فون این شرکت در آینده ای نزدیک به بازارها نخواهد رسید. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدیر اجرایی این شرکت به نام Carl Pei می گوید که تلفن همراه مورد بحث احتمالا در ۶ ماه آینده و در فاصله زمانی بین سپتامبر و اکتبر به بازار خواهد آمد. جالب است بدانید که این محصول همچنان به شکل عمده به فروش نرسیده و شرکت مورد بحث برای فروش آن از سیستم دعوتنامه ای استفاده می کند.

این مدیر اجرایی همچنین می گوید که به جز نسل بعدی پرچمدارشان، در حال کار بر روی محصولی دیگر نیز هستند. به نظر می رسد محصول بعدی موبایلی میان رده باشد که از سخت افزار کاملا به روزی استفاده نکند.

oneplus-one-windows-phone-mockup-neowin_story

Pei در این خصوص گفت: «فکر می کنم افرادی که طراحی را به سخت افزار قوی ترجیح می دهند، موبایل میان رده ما را دوست خواهند داشت.»

او در مورد تجربه کاربری محصولات وان پلاس گفت: «در سال ۲۰۱۴، تجربه ی کاربری در اسمارت فون های ما بهترین نبوده است. فرصت شش ماهه ای که داریم، زمانی عالیست تا بر روی این بخش وقت گذاشته و آن را به سطحی بالاتر ارتقا دهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی