ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اولین تلفن هوشمند VAIO رسماً معرفی شد

VAIO که دیگر با سونی ارتباطی ندارد ظاهراً از شرایط کنونی بازار تلفن های هوشمند بدش نمی آید و قصد دارد حالا با عرضه ی محصولات خودش در همین زمینه به نوعی مالکان قدیمی اش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۵

VAIO که دیگر با سونی ارتباطی ندارد ظاهراً از شرایط کنونی بازار تلفن های هوشمند بدش نمی آید و قصد دارد حالا با عرضه ی محصولات خودش در همین زمینه به نوعی مالکان قدیمی اش و همینطور سری محصولات اکسپریا را به چالش بکشد، امری که حداقل با توجه به اولین موبایل این شرکت تا حدی بعید به نظر می آید.

در همین راستا آنها اولین اسمارت فون خود را با عنوان VAIO Phone معرفی کرده اند، که فعلاً فقط در ژاپن و با همراهی اپراتور کوچک تر این کشور یعنی b-mobile از تاریخ بیستم ماه مارس عرضه خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به خاطر داشته باشید که در پشت محصول مورد بحث دیگر یک غول تکنولوژی ژاپنی قرار ندارد و کمپانی کوچک با عنوان VAIO آن را به بازار عرضه می نماید. شواهد نیز اینطور نشان می دهند که آنها خلاق ترین ذهن های موجود در شرکت شان را برای تولید لپ تاپ های برند خود به کار بسته اند و ترجیح می دهند فعلاً در مورد تلفن هوشمند تازه شان سر و صدای زیادی ایجاد نکنند.

VAIO Phone دارای نمایشگری ۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزلوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل بوده، از اندروید ۵ آب نبات چوبی بهره می برد و به چیپست ۶۴ بیتی چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰ (با سرعت پردازش ۱.۲ گیگاهرتز) به همراه ۲ گیگابایت حافظه ی رم و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اصلی مجهز شده است.

از سایر مشخصه های این موبایل نیز می توان به باتری ۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، پشتیبانی از LTE و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. قسمت پشتی بدنه اسمارت فون جدید VAIO بسیار شفاف بوده و اطرافش را پلاستیکی خمیده در بر گرفته، شرکت تولید کننده از این شیوه ی طراحی با عنوان "ساده و شکیل" یاد می نماید.

در VAIO Phone بر خلاف سایر موبایل هایی که در ژاپن عرضه می شوند خبر از هیچ قابلیت خاص و ویژه ای نیست و کاربران می توانند آن را با قیمت ۵۱.۰۰۰ ین که معادل ۴۲۰ دلار می شود تهیه نمایند.

vaiop3110256mat800-1

vaiop3110257mat800-1

vaiop3110261mat800-1

vaiop3110262mat800-1

vaiop3110263mat800-1

vaiop3110264mat800-1

vaiop3110265mat800-1

vaiop3110266mat800-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • مصطفی م
    مصطفی م | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    خب نمیزد دیگه :|
    اقلا به احترام خودِ برند وایو نباید چیز رده پایین (یا حتی متوسط) بزنه

  • BOZORG#
    BOZORG# | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    اشتباه بسیار بزرگی کرد.
    برند فوق العاده معتبری هست .
    اگر یه گوشی لوکس تولید میکردن شهرت زیادی بدست میاورد .
    بنظرم الان یه جنس ارزون قیمت و بی کیفیت هست. برای سود دهی
    ارزش برند رو پایین اوردن

  • آریا
    آریا | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    به نظر میرسه اندرویدش خالصه. و این یک نقطه قوتشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی