ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با تمرکز بر محصولات میان رده و اقتصادی قصد برتری در بازار تلفن های هوشمند را دارد

در حال حاضر آنچه واضح است اینکه سامسونگ تلاش خود برای به دست آوردن بازار تلفن های هوشمند پرچمدار و به روز را به بهترین شکل ممکن انجام داده و حال در گوشه ای نشسته ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

در حال حاضر آنچه واضح است اینکه سامسونگ تلاش خود برای به دست آوردن بازار تلفن های هوشمند پرچمدار و به روز را به بهترین شکل ممکن انجام داده و حال در گوشه ای نشسته و نظاره گر است که آیا مشتریان این بازار از کوشش شبانه روزی اش استقبال به عمل می آورند و جایگاه از دست رفته اش را به آن باز می گردانند و یا مقام اول کماکان در اختیار رقبای قدرتمند و ثروتمند کره ای ها باقی می ماند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

نشانه های اولیه پس از عرضه ی کهکشانی های تازه یعنی S6 و S6 اج نشان می دهند که استقبال عموم کاربران از آنها نسبت به نسخه ی پیشین این محصولات یعنی گلکسی S5 به مراتب بهتر بوده است. اما گزارشی که اخیراً از جانب منابعی در کشور کره جنوبی انتشار یافته بیانگر این هستند که سامسونگ قصد دارد تمرکز بیشتری را بر روی موبایل های اقتصادی و میان رده ی خود بگذارد تا بتواند مجدداً سلطه اش را بر صنعت مورد بحث به دست آورد.

Korea Herald به نقل از چند نفر از کارمندان و مقامت شرکت یاد شده، آورده که ارائه محصولات متنوعی در قالب خانواده های گلکسی A، گلکسی E، گلکسی J و در نهایت گلکسی Z حاوی یک پیغام واضح است. سامسونگ می خواهد جایگاه اول بازار فروش تلفن های هوشمند را از طریق برتری در زمینه ی تولید و عرضه ی محصولات میان رده و اقتصادی به دست آورد.

بسیاری از محصولات جدیدی که به آنها اشاره شد بازار چین و هند را هدف قرار داده اند. البته پیروزی در این بازارها با توجه به حضور گسترده ی کمپانی های چینی با محصولاتی که قیمتی بسیار رقابتی دارند مسئله ای بسیار پیچیده به حساب می آید و باید دید آیا غول تکنولوژی کره ای توان این را دارد تا با این رقبا جدال نماید یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • احسان
    احسان | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    سامسونگ تمرکزتو بذار رو پرچمدار، توی محصولات میان رده زورت به چینی ها نمیرسه :|

    ای کاش من عضو هیت مدیره سامسونگ بودم

  • genius
    genius | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    سامسونگ همیشه پرچمش بالا بوده و هست و این هیچ ربطی به اول بودن تو جدول میزان فروش هم نداره چون همیشه افرادی هستند که توانایی درک حقایق و انتخاب اصلح موقع خرید محصول رو ندارند درست مثل اونایی که یه زمانی صرفا از روی جو بازار نوکیا باز بودن و امروز عظمت سامسونگ کاری کرده که اثری از آثار کمپانی محبوبشون باقی نیست و اونهایی که امروزه یا رفتن سمت سیب کرموی اپلیها یا بسمت چینیها گرایش پیدا کردند!!!
    هر کس لیاقت هر چیزی رو نداره.....

  • rodrigez
    rodrigez | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    شاید به علت سودش در محصولات میان رده تمرکز میکنه نه به علت برتری در بازار گوشی چون سال قبل به جای سود ضرر زیادی کرده چون کارمنداش از سایر شرکت ها بیشتره و با s5 که انتظار میرفت خوب به فروش بره کم به فروش رفت و مو جب ضرر سامسونگ شد

  • jalal
    jalal | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

    سامسونگ دیگه هیچوقت به اون دوران طلایی سوددهی نمیرسه .... در میان رده ها که از طرف شرکتهای چینی تحت فشاره و در رده بالا از طرف اپل . حتی اگه گلکسی اس 6 فروش خوبی هم داشته باشه باز سود سامسونگ زیاد نمیشه چون هزینه تولید گوشی فلزی و کیفیت بالا زیاده ! گذشت اون دوران که کلی پول بابت پلاستیک از مردم میگرفت ... مردم دیگه آگاه شدن .....
    روی هم رفته تمام شرکتهایی که اندروید می زنن گوشیهاشون و امکاناتشون حدودا یه اندازه س .... نقطه تمایز اپل هم علاوه بر کیفیت و برندش سیستم عاملشه .

    • احمدM2
      احمدM2 | ۲۱ اسفند ۱۳۹۳

      اگه هزینه تولید فلز اینقدر زیاده اپل چطور تونسته با تعداد کمتر روی کوه پول بخوابه؟؟
      البته اپل نصف سخت افزار اندرویدی ها رو استفاده میکنه و به اندازه یا بیشتر از اونا پول میگیره
      در هر صورت تفاوتی که وجود داره اینه که سامسونگ یه موبایل ساز صرف نیست واگه بتونه بخش SOC رو گسترش بده مثل میزو که از اگزینوس استفاده میکنه و سخت افزار های جدیدی که طراحی و تولید کرده بفروشه اونوقت حتی رشد شرکتهای دیگه هم برای سامسونگ سود یه همراه داره مثل ایفون که هرچی بیشتر بفروشه به همون اندازه سامسونگ هم رم و حافظه و چیپ ..... بیشتری فروخته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی