ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تحولی بزرگ در انتظار موبایل های اقتصادی سامسونگ؛ زنگ خطر برای شیائومی به صدا در می آید

با توجه به فروش فوق العاده آیفون و البته اوج گرفتن شرکت هایی همچون شیائومی، بسیاری از کارشناسان پایان عمر سلطنت سامسونگ بر صنعت موبایل را متصور بودند. با این حال کره ای ها در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

با توجه به فروش فوق العاده آیفون و البته اوج گرفتن شرکت هایی همچون شیائومی، بسیاری از کارشناسان پایان عمر سلطنت سامسونگ بر صنعت موبایل را متصور بودند. با این حال کره ای ها در گرداب غرور فرو نرفتند و خیلی سریع با شنیدن صدای بازار، ساختار خود را اصلاح کردند.

در حالی که چندی پیش گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج با بدنه ای آهنین، نمایشگری فوق العاده، دوربینی سریع و البته شیشه ای خمیده به بازار آمدند تا بار دیگر حقانیت سامسونگ را به اثبات رسانند، اکنون خبر می رسد که چشم بادامی ها، همین سیاست را برای دیگر محصولات خود نیز در نظر گرفته اند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ برای اینکه بار دیگر نمودار های رشد خود را به حالت صعودی باز گرداند، مجبور است تا در دو جبهه با رقبا درگیر شود. جبهه محصولات High end به لطف کهکشانی های جدید، خونی دوباره را در پیکر خود می بیند و آماده است تا با تمام قوا به جنگ شرکت هایی همچون اپل رود.

اما در سوی دیگر، جبهه موبایل های اقتصادی قرار دارد؛ حوزه ای که شرکت هایی مثل شیائومی به شدت سامسونگ را در آن تحت فشار قرار داده اند و مشغول مکیدن سهم بازارش هستند.

سامسونگ که اکنون جبهه اول را تا حدی ایمن کرده است، آماده می شود تا حملات گسترده ای را در جبهه دوم نیز تدارک بیند. کره ای ها به خوبی دریافته اند که با محصولات کنونی نمی توانند به جنگ شیائومی و موبایل های فوق العاده ش روند؛ در واقع آن ها نیاز دارند تا دستگاه های میان رده خود را نیز مورد بازنگری قرار دهند.

بر همین اساس به تازگی یکی از مدیران سامسونگ در جلسه سهامداران این شرکت اعلام کرده که محصولات میان رده، همگی از لحاظ کیفیت ساخت و وضوح نمایشگر، بهبود خواهند یافت.

با توجه به این اظهار نظر می توان امیدوار بود که در سال جدید، دیگر موبایل های پلاستیکی و بی کیفیت، در سبد کالای سامسونگ جایی نخواهند داشت. کره ای ها قصد دارند خانواده موبایل های اقتصادی خود را دچار تحول کنند و محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت پایین را روانه بازار سازند.

به نظر شما استراتژی جدید دفتر سئول، می تواند سامسونگ را به روز های اوج باز گرداند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    شیا چی چی ؟ .... این گوشی زاقارتا از رقابت اپل و سمسانگ یه مدت سواستفاده کردن .... حالا هم وقت مرگ نکبتبارشون فرارسیده .
    کپی کننده های درپیت چینی ببین در چه وضعین که حتی از
    هو و ....وای و شیا چی چی هم کپی میکنن چه شود کپی اندر کپی

  • Mehrdad_A_
    Mehrdad_A_ | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    هر کاری کن توان رقابت با محصولات هواوی رو نداره، هواوی محصولات میان رده بسیار با کیفیتی تولید میکنه در حالی که قیمتش باور نکردنیه!
    برای نمونه HONOR 3C U10
    قیمتش 500 هزار تومانه الان (اسفند 93) ولی مشخصات یه گوشی 800 تومنی سامسونگ رو داره.

    • ✯saeed✯ saye
      ✯saeed✯ saye | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

      البته همه چیز به مشخصات نیست من قبلا یکی از گوشی های 500 تومنی هواوی رو خریدم خیلی خوشحال بودم که همه چیزش ا گوشی های هم قیمت سامی بهتره بعد چند ماه سوکت شارژش خراب شد 4.5 دفع تعمیر کردن هر دفع 20 تومن خرج بعد دو هفته باز روز از نو اخرش فروختمش با ضرر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی