ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Flynx؛ مرورگری شناور با قابلیت ذخیره و مطالعه آفلاین وبسایت ها

گاهی اوقات که مشغول کار در اپلیکیشن هایی مثل فیسبوک، توئیتر، واتس اپ، گوگل پلاس و امثال آن هستیم، لینک هایی جلب توجه می کنند که برای مرور، نیازمند اپلیکیشن های دیگری همچون گوگل کروم هستند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۳۰

گاهی اوقات که مشغول کار در اپلیکیشن هایی مثل فیسبوک، توئیتر، واتس اپ، گوگل پلاس و امثال آن هستیم، لینک هایی جلب توجه می کنند که برای مرور، نیازمند اپلیکیشن های دیگری همچون گوگل کروم هستند.

باز کردن گوگل کروم در این مواقع، هم زمان زیادی از شما می گیرد و هم باعث می شود که از کارتان در اپ های دیگر عقب بمانید. Flynx با راه حلی ساده این مشکل را برایتان حل کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وقتی که فلینکس را داشته باشید، کافیست با مشاهده هر لینک (در تمام اپلیکیشن ها)، دو بار روی آن کلیک کنید تا لینک مورد نظر به صورت یک حباب در پس زمینه بارگذاری شود. هر تعداد لینک را می توان با این روش در پس زمینه قرار داد و از شلوغی محیط موبایل جلوگیری نمود.

Flynx 2

هر زمان هم که قصد مرور آن لینک را داشته باشید، کافیست روی حبابش در پس زمینه کلیک کنید تا پنجره ای به صورت شناور از آن صفحه پیش چشمتان ظاهر گردد.

این پنجره شناور فقط یک مرورگر معمولی نیست، بلکه کلیه تبلیغات و پاپ آپ های صفحه اینترنتی مورد نظر را هم برایتان حذف می کند تا بدون عوامل مزاحم، فقط و فقط روی مطلبی که خواستار خواندنش هستید متمرکز شوید. ضمن این که سرعت بارگذاری صفحه را هم به طرز چشمگیری بالاتر می برد.

Flynx 3

قابلیت ذخیره صفحات در آرشیو و مطالعه آنها به صورت آفلاین هم از دیگر قابلیت های بسیار کاربردی فلینکس محسوب می شوند. امکانات اشتراک گذاری فلینکس نیز شامل اشتراک لینک ها در فیسبوک، توئیتر و ... و ذخیره آنها به صورت مستقیم در اپ هایی مثل اورنوت هستند.

اگر خواستار صرفه جویی در زمان و دیتا هنگام مرور اینترنت هستید، توصیه می کنیم حتما فلینکس را در گجت های اندرویدی تان به همراه داشته باشید.

Flynx

Flynx

سازنده: InfiKen Labs قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • باشتنی
    باشتنی | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    این حالت آفلاینش یعنی چی دقیقا؟؟؟

  • رونين
    رونين | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    طرح مسئله:
    اين لازمه؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    خیلی برنامه خوبیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی