ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتای iOS 8.3 در دسترس عموم قرار گرفت؛ اپلیکیشن پیام رسانی بروز خواهد شد

برای نخستین بار، اپل از کاربران معمولی برای آزمایش نسخه آینده سیستم عامل iOS دعوت کرده است. کمپانی یاد شده صفحه ای اینترنتی منتشر کرده که دارندگان آیفون که علاقه مند به امتحان iOS 8.3 ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

برای نخستین بار، اپل از کاربران معمولی برای آزمایش نسخه آینده سیستم عامل iOS دعوت کرده است. کمپانی یاد شده صفحه ای اینترنتی منتشر کرده که دارندگان آیفون که علاقه مند به امتحان iOS 8.3 پیش از عرضه هستند، بتوانند با ثبت نام در آن نسخه آزمایشی را تجربه کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای نخستین بار، این وبسایت 9to5Mac بود که اعلام کرد اپل قصد دارد تا سیستم عامل آینده اش را در اختیار طیف گسترده تری از افراد (به غیر از توسعه دهندگان) قرار دهد. البته دسترسی به صفحه ثبت نام iOS برای بسیاری از کاربران مهیا نشده، بنابراین به نظر می رسد که اپل امکان تست این نسخه بتا را در اختیار طیف محدودی از کاربران قرار داده است.

در بخش سوالات متداول اشارات زیادی به iOS شده و از این لینک می توان برای دریافت نسخه بتا ثبت نام نمود. اگر به این صفحه مراجعه کردید و تنها اطلاعاتی از سیستم عامل یوسمیتی برایتان به نمایش درآمد، باید بدانید که احتمالا شانس امتحان نسخه بتا را نخواهید داشت.

اگر دسترسی به بتا برایتان فراهم شده باشد، پس از ثبت نام باید بسته ای را نصب کنید که دستگاه شما را برای دریافت نسخه بتا آماده سازی نماید. وقتی که این کار را انجام دادید، احتمالا می توانید اقدام به نصب iOS 8.3 کنید. iOS 8.3 حاوی اموجی های جدید، پشتیبانی از CarPlay به صورت بی سیم، ورود آسان تر به حساب کاربری گوگل و رفع یک سری از باگ هاست.

messages-phone

همچنین در این نسخه جدید پیام رسان iOS نیز دستخوش تغییراتی گشته است. در بخش تنظیمات پیام رسانی گزینه ای اضافه شده که پیام های شما را به دو ستون تقسیم می کند: یکی برای مخاطبین و دیگری برای افراد متفرقه. این روش بسیار خوبی است تا فید اصلی خود را از اسپم ها در امان نگه دارید. ضمنا این قابلیت چک کردن گروه های دیگر برای از دست ندادن موارد مهم را نیز برایتان آسان تر می کند.

قابلیت جدید دیگری هم برای مدیریت پیام هایی با منبع نامشخص در نظر گرفته شده که به شما اجازه می دهد تا آنها را به عنوان زباله علامت گذاری کنید. در این صورت دیگر در آینده، آنها را در اینباکس خود مشاهده نخواهید کرد.

به غیر از موارد فنی، تغییراتی نیز در رابط کاربری اپ پیام رسانی شاهد هستیم. اپل نمایش عمودی را به آیفون 6 پلاس اضافه کرده تا با تمرکز بیشتر بتوانید کارهایتان را در اپ دنبال نمایید. با اضافه شدن این موارد، کمپانی یاد شده کاری کرده تا اپ پیام رسانش تمرکزها را از اپلیکیشن های ایمیل استاندارد یا اپ های شخص ثالث به سمت خود معطوف کند.

البته باید توجه داشت که تمامی این موارد را در نسخه بتا مشاهده می کنید. ممکن است هنگام کار در iOS 8.3 با یک سری باگ یا گلیچ مواجه گردید که در نسخه نهایی آن وجود نخواهند داشت. نسخه فعلی iOS یعنی 8.2، روز دوشنبه و طی کنفرانس معرفی اپل واچ عرضه شد و قابلیت پشتیبانی از این پوشیدنی هوشمند را به iOS اضافه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • Ali
    Ali | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    فعلا روی ۸.۱.۲ نگه داشتیم که کاش روی همون ۷ نگه میداشتیم

  • حامد لند
    حامد لند | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    من رفتم برای تست اما اطلاعات یوسمیت رو برام اورد وگرنه تست میکردم این ورژن رو.

  • az_83
    az_83 | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    من فعلا نصب نكردم،١،٤ گيگ اضافه اوردني امتحان ميكنيم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی