ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تایتانفال بعدی تائید شد؛ تایتان ها این بار به پلی استیشن 4 هم می آیند

در حاشیه مراسم BAFTA Game Awards، وینس زمپلا موسس Respawn Entertainment با وبسایت IGN گفتگوی مختصری داشت و در آن توسعه تایتانفال 2 برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی را تائید ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

در حاشیه مراسم BAFTA Game Awards، وینس زمپلا موسس Respawn Entertainment با وبسایت IGN گفتگوی مختصری داشت و در آن توسعه تایتانفال 2 برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی را تائید کرد. این اولین بار است که مقامی رسمی از سوی الکترونیک آرتز یا استودیو Respawn این خبر را رسما اعلام می کند.

وی گفت: "من فکر می کنم الکترونیک آرتز ادامه ای [برای این عنوان] معرفی کرده بود، بنابراین می توانم تظاهر کنم که چیزی نمی دانم. بله. ما روی ادامه این عنوان کار می کنیم. هنوز نام رسمی برای آن انتخاب نشده اما روی آن هم کار می کنیم. این پروژه تمرکز اصلی ما خواهد بود اما در حال به وجود آوردن تیم دومی هستیم که کارهای کوچکتری انجام می دهند."

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی در ادامه تائیید کرد که "این بازی مالتی پلتفرم خواهد بود"، یعنی علاوه بر اکس باکس وان، شاهد حضور آن روی پلی استیشن 4 هم خواهیم بود و دیگر تایتانفال در انحصار مایکروسافت نخواهد بود. مسلما این خبر شگفت انگیزی برای پلیرهای کنسولی و پلی استیشن دارهاست.

زمپلا اعتقادی به عرضه بسته های الحاقی برای این عنوان ندارد و می گوید مپ ها باید در اختیار تمام بازیکنان به صورت رایگان قرار بگیرند. اتفاقی که هم اکنون برای نسخه اول تایتانفال افتاده و بسته های الحاقی کاملا رایگان در اختیار تمام کسانی که بازی را خریداره کرده اند قرار گرفته.

وی در این باره می گوید: "من فکر می کنم داشتن پک های نقشه، جامعه گیمرها را به چند بخش تقسیم می کند و برای پیدا کردن بازی، کار سخت تر می شود. با قاطعیت نمی توانم بگویم اما ما این کار را در آینده انجام نخواهیم داد.

در مورد بخش تک نفره، هنوز مشخص نیست. به نظر می آید که داستان همچنان جایگاهی در تایتانفال ندارد و قرار نیست بخش داستانی جالبی به بازی اضافه شود. زمپلا نیز که کاملا از ماجرا مطلع است، اظهار نظر درستی در این ارتباط نکرده.

الکترونیک آرتز بارها و بارها اعلام کرده بود که تایتانفال بعدی، قطعا برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد و حالا کارگردان بازی ضمن تائید رسمی ساخت تایتانفال بعدی، به این موضوع اذعان داشت.

بعید به نظر می رسد که اواخر سال 2015 زمان مناسبی برای عرضه تایتانفال 2 (یا هر نام دیگری که دارد) باشد اما هیچ بعید نیست که الکترونیک آرتز بخواهد برای نبرد با Call of Duty، این بار تایتانفال را به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • SamanSJ
    SamanSJ | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    من که به دردم نخورد مطلب ینی از ما گذشته دیگه اما دم اقای وفانژاد گرم تا این وقت شب بیدارن
    بعضی وقتا لازمه یهویی بیخود و بی جهت تشکر کرد از زحمات کسایی که کار میکنن...
    لذت خاصی داره این یهویی ها....این هارو به هم هدیه کنیم

  • bahram
    bahram | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    الکترونیک آرتز؟ همونی که کلی گاف داده بود؟
    ببینیم این دفه چه میکنه!

    • TROOL
      TROOL | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

      داره هماهنگ میشه از فردا کلید میخوره
      چک کن
      فدایی داری بد جور

  • ام سی آرزد
    ام سی آرزد | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    برا پلی استیشن 1 چیزی نمیاد؟ سرویس شدیم از بس تارزان بازی کردیم:|

    • علی طایی
      علی طایی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

      کامنتت روزم رو ساخت :))) ایول ایول

مطالب پیشنهادی