ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لپتاپ ایسوس G501
تکنولوژی

لپتاپ جدید ایسوس از راه رسید؛ مخصوص بازی و مجهز به پردازنده جدید NVIDIA

NVIDIA چندی پیش از پردازنده گرافیکی جدید خود موسوم به GTX 960M پرده برداری کرد. اکنون و با گذشت نزدیک به دو ماه از زمان معرفی محصول جدید انویدیا، ایسوس یکی از اولین شرکت هایی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۲

NVIDIA چندی پیش از پردازنده گرافیکی جدید خود موسوم به GTX 960M پرده برداری کرد. اکنون و با گذشت نزدیک به دو ماه از زمان معرفی محصول جدید انویدیا، ایسوس یکی از اولین شرکت هایی به شمار می رود که لپتاپ های جدید خود را به این پردازنده گرافیکی مجهز نموده است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا با لپتاپ جدید ایسوس آشنا شویم.

لپتاپ جدید ایسوس که در سری Republic of Gamers طبقه بندی می شود، G501 نام دارد. این محصول دارای ۲.۰۵ سانتی متر ضخامت است و وزن آن نیز بالغ بر ۲ کیلوگرم برآورد می شود. شایان ذکر است که این میزان ضخامت و وزن، برای یک لپتاپ مخصوص بازی، فوق العاده به حساب می آید.

به گفته ایسوس پردازنده GTX 960M قادر است تصاویری دقیق و با کیفیت را ارائه دهد و سنگین ترین بازی ها را به روان ترین شکل ممکن، اجرا نماید. در کنار این کارت گرافیکی، ایسوس از پردازنده چهار هسته ای Core i7 اینتل بهره گرفته و G501 را با ۴ گیگابایت رم GDDR5 همراه کرده است. این محصول همچنین در مجموعه سخت افزاری خود، از حافظه SSD با حجم ۵۱۲ گیگابایت نیز استفاده می کند.

نمایشگر این دستگاه ۱۵.۶ اینچ است و تصاویر را با کیفیت 4K به نمایش در می آورد. سه پورت USB 3.0 و یک پورت Thunderbolt، از جملات درگاه هایی هستند که در این لپتاپ پیدا می شوند.

G501 از سیستم خنک کننده مخصوص ایسوس موسوم به Hyper Cool بهره می برد که در آن دو فن درگیر خنک کردن دستگاه می شوند. ایسوس این سیستم را به صورت اختصاصی برای لپتاپ هایی با ضخامت اندک طراحی کرده است.

لپتاپ جدید تایوانی ها به صورت پیش فرض با ویندوز ۸.۱ ارائه می شود و قیمتی برابر با ۱۹۹۹ دلار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • محبوبه
    محبوبه | ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    بچه ها يكي 1991 دلار داره دستي بده سر برج برميگردونم. لازم دارم ضروريه

  • Amirm78
    Amirm78 | ۷ تیر ۱۳۹۴

    بازی gta v تو لپ تاپ asus k555 i7 چطوری اجرا میشه..!؟؟؟ لگ نداره؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی