ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هوآوی سه پوستر تبلیغاتی جدید را از تلفن هوشمند P8 منتشر کرد

انتظار می رود که امسال شاهد رونمایی چندین تلفن هوشمند جدید و وسوسه برانگیز از سوی هوآوی باشیم و انتشار یک پوستر رسمی از سوی این کمپانی که در آن گفته شده، Huawei P8 ماه آینده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

انتظار می رود که امسال شاهد رونمایی چندین تلفن هوشمند جدید و وسوسه برانگیز از سوی هوآوی باشیم و انتشار یک پوستر رسمی از سوی این کمپانی که در آن گفته شده، Huawei P8 ماه آینده رونمایی می گردد نیز این مسأله را تأیید کرد.

این شرکت چینی هنوز هم تاریخ دقیق معرفی محصولات جدیدش را اعلام نکرده، اما می دانیم که احتمالا در اوایل فروردین ماه سال جدید باید منتظر این اتفاق باشیم.

در هر صورت باید اعلام کنیم که شرکت مورد بحث، کمی پیش پوستر جدیدی را منتشر کرد که در آن از عمر باتری فوق العاده پرچمدار آتی اش سخن گفته بود و امروز هم سه پوستر دیگر را از طریق شبکه اجتماعی رسمی چین به نام Weibo منتشر ساخت که در ادامه به بررسی اطلاعات مربوط به هر یک می پردازیم. با دیجیاتو همراه باشید.

نخستین تصویری که در ادامه خواهید دید حاکی از وجود دوربینی بسیار عالی روی بدنه این محصول است. در عکس دوم که قیمت باورنکردنی و زمان عرضه جهانی این محصول را هم نشان می دهد نیز همین مسأله مشهود است. همانطور که مشاهده می کنید همه نوع واحد پولی در مقابل آیکون مربوط به P8 در تصویر دیده می شود.

در پایان به پوستر سوم می رسیم . آنطور که از این عکس بر می آید، نمایشگر پرچمدار آتی هوآوی از نظر استحکام در سطح خوبی قرار دارد که این مسأله می تواند حکایت از آن داشته باشد که صفحه نمایش تلفن هوشمند P8 احتمالا از کریستال یاقوت کبود ساخته شده.

البته ناگفته نماند که هیچگاه نمی توان با اطمینان گفت که این پوسترها چه مفهومی دارند و در پاره ای از موارد، محصول واقعی تفاوت فاحشی با گفته و ها و شنیده های پیش از رونمایی اش دارد.

شایعاتی که تا به امروز در مورد این محصول منتشر شده نشان می دهد که تلفن هوشمند P8 احتمالا مجهز به یک نمایشگر 5.2 اینچی 1080p (با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل) است و 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته شده.

چیپست هشت هسته ای HiSilicon Kirin 930 نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول خواهد بود و آنطور که گفته شده یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال روی بدنه آن خودنمایی خواهد کرد.

این تلفن هوشمند طبق اعلام هوآوی در نخستین روزهای فروردین ماه رونمایی می شود (هر چند که تاریخ دقیق آن مشخص نشده) اما یکی از مدیران عالی رتبه این شرکت اعلام کرده که 26 فروردین ماه سال آینده زمان معرفی رسمی این موبایل در لندن خواهد شد.

Huawei-P8-teaser_2 Huawei-P8-teaser_3 Huawei-P8-teaser_4

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Morteza
    Morteza | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    این کلمه بی هویت رو من نمی دونم از کجا میارید ، مثلا الان اپل هویت داره ؟ چون جنس هاش رو 3 4 برابر ارزش واقعی به مشتری میندازه میشه با هویت ؟
    چینی ها خیلی به اقتصاد و صنعت ما و جهان ضرر زدن ، ولی واقعا نباید بی انصاف بود ، هوآوی داره عالی کار میکنه ، واقعا نه تنها چیزی از برندهای دیگه کم نداره ، که تو خیلی زمینه ها هم ازشون بالاتره.
    P7 رو یه مدتی باهاش کار کردم ، واقعا خوبه و هیچ ایراد خاصی نمیشه بهش گرفت ، به جز اینکه ارزونه و یکمی باعث ناراحتیه اونایی میشه که گوشیای گرون شون جلوش کم میاره و باید قبول کنن سرشون کلاه رفته

  • احسان
    احسان | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    دوستش ندارم ولی با این تفاسیر دیگه باید دیدمون رو به جنس چینی عوض کنیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی