ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی تبلیغاتی جدید تلفن هوشمند زن فون 2 از ایسوس منتشر شد [تماشا کنید]

چند روز پیش ایسوس زِن فون 2 را در تایوان ارائه کرد؛ جایی که نسخه 5 اینچی این تلفن با قیمت 158 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. برای یک مدل اقتصادی از زِن فون ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

چند روز پیش ایسوس زِن فون 2 را در تایوان ارائه کرد؛ جایی که نسخه 5 اینچی این تلفن با قیمت 158 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

برای یک مدل اقتصادی از زِن فون 2 می توان گفت که قیمت بسیار مناسبی به شمار می رود، اما مدل دیگر این تلفن هوشمند که 4 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی  و یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080p دارد، بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

این محصول تنها 8990 دلار تایوان معادل با 285 دلار آمریکا قیمت دارد و برای موبایلی با این امکانات می توان گفت که رقمی فوق العاده به حساب می آید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

البته ناگفته نماند زمانی که عرضه جهانی این محصول آغاز شود، پیش بینی می شود که قیمت به فراتر از این میزان برسد و شهروندان کشورهای غربی آن را کمی گران تر خریداری نمایند.

کمپانی ایسوس همچنین در نظر دارد که مدل 64 گیگابایتی از این تلفن همراه را در زمان عرضه اش به بازارهای غربی ارائه نماید و اطلاعاتی که در نسخه جهانی وبسایت این کمپانی مشاهده می شود نیز مؤید همین مسأله است.

در این ماه، مدل های مختلف زن فون 2 در کشورهای چین، هنگ کنگ، سنگاپور و فرانسه عرضه می گردند و تا اواخر فرودین ماه 1394 هم می توانیم شاهد ارائه آنها در هند، ایتالیا و جنوب شرقی آسیا باشیم، با این همه، ورود آن به بازار برزیل به خرداد ماه موکول خواهد شد.

اما علاقمندان به این محصول، در حالی که بی صبرانه منتظر خریدش هستند می توانند تا آن موقع نگاهی به فیلم تبلیغاتی اش بیاندازند که تمامی مشخصات یک تلفن هوشمند بسیار عالی از ایسوس را به تصویر می کشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • K.I.A.N
    K.I.A.N | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    جزو گوشی های مورد علاقه منه با این قیمت و قیافه

  • Rivekan
    Rivekan | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    از نظر قیمت خوب به نظر میرسه
    اما اگه ارم ایسوس بجای بالا پایین بود بهتر بود
    پشتش هم به دل نمیچسبه، اون دکمه زیر دوربین مثل دکمه های الجی کار میکنه یا یه چیز دیگس؟

  • varna
    varna | ۲۳ اسفند ۱۳۹۳

    اگه قیمتش جهانیش باتایوان زیادفرق نکنه اونموقع ارزش خریدبالاتری پیدامیکنه هرچندقیمتش هرچی باشه با این سحت افزاروامکانات ارزش خریدداره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی