ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری Secutablet را معرفی کرد

بلک بری تبلت جدیدی را معرفی کرده که کاملاً نسبت به Playbook این کمپانی متفاوت بوده و دارای وجه تشابهات بسیاری با محصولات سامسونگ است، علت هم در اینجاست که Secutablet در اصل یک نسخه ی ویرایش و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

بلک بری تبلت جدیدی را معرفی کرده که کاملاً نسبت به Playbook این کمپانی متفاوت بوده و دارای وجه تشابهات بسیاری با محصولات سامسونگ است، علت هم در اینجاست که Secutablet در اصل یک نسخه ی ویرایش و سفارشی شده از گلکسی تب S 10.5 به حساب می آید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که می توان از نام انتخابی برای این تبلت (Secutablet) حدس زد، گجت مذکور برای کاربران عادی طراحی نشده و دنباله رو برنامه های John Chen، مدیر عامل این شرکت، در راستای تغییر ساختار و جامعه ی مشتریان بلک بری است. بر همین اساس نیز امید می رود سازمان ها و نهاد های دولتی به سفارش انبوه آن بپردازند.

در طراحی محصول جدید کمپانی کانادایی تلاش شده، سطحی از امنیت فراهم گردد که به توان از آن برای کار با اسناد طبقه بندی شده ی دولتی با خیالی آسوده استفاده برد.

بخش بزرگی از پروژه ی یاد شده وابسته به خرید سال گذشته بلک بری یعنی کمپانی امنیتی Secusmart است. این کمپانی تکنولوژی رمزنگاری را در اختیار دارد که برای ایمن سازی تماس های تلفنی در سطح بسیار بالا مورد استفاده قرار می گیرد و تکنولوژی مورد بحث به صورت پیش فرض در Secutablet  هم پیاده سازی گشته است.

بلک بری برای تولید تبلت تازه ی خود علاوه بر همکاری با سامسونگ از IBM نیز یاری گرفته، تا لایه امنیتی در گجت خودش ایجاد نماید که با کمک آن اپلیکیشن های مهم، از خطراتی که می توانند توسط سایر اپها مثل فیس بوک، توییتر، یوتیوب و... ایجاد گردند در امان بمانند. به کمک همین لایه و اپ مرتبط به آن در صورتیکه کاربر یک برنامه مخرب یا بدافزار را دانلود نماید، امنیت اسنادی که در تبلتش ذخیره کرده هرگز دچار مخاطره نخواهند شد.

این اولین باری نیست که بلک بری و سامسونگ با یکدیگر همکاری می نمایند، دو سال پیش نیز آنها خبر از عقد قراردادی دادند که بر اساس آن قرار بود پکیج امنیتی Knox شرکت کره ای با استفاده از تکنولوژی های برند کانادایی بهبود یافته و سطح ایمنی اش بالاتر رود.

اکنون نیز قرار است تازه ترین میوه ی این شراکت یعنی Secutablet، از تابستان امسال وارد بازار گردد. باید منتظر ماند و دید آیا بلک بری می تواند با محصول جدیدش همانطوری که برنامه ریزی کرده گروه تازه ای از مشتریان، یعنی شرکت ها و نهادهای دولتی را جذب خود نماید و قراردادهایی کلان را با آنها امضا کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • رامين
    رامين | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    سيستم knox عاليه. خيلي بدرد ميخوره لامصب. سطح رمزنگاري نظامي داره و فقطم روي گوشي هاي سامسونگي كه سخت افزار خاصش رو دارن كار ميكنه.
    من يكي خيلي ازش استفاده ميكنم.

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    واو بلک بری و سامسونگ و ibm چه غول هایی با هم دست به یکی کردن ، مطمئنا تبلتی برای عموم نیست و بیستر کاربردش برای شرکتاست اما خب قطعا یه تبلت امنیتی توپه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی