ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی در حال آماده سازی اکسپریا Cosmos‌ برای سلفی دوستان است

به نظر می رسد سونی در حال آماده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید ویژه ی سلفی دوستان، با عنوان اکسپریا Cosmos‌ است. روز گذشته تصاویری از این محصول در توییتر انتشار یافت که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

به نظر می رسد سونی در حال آماده شدن برای معرفی یک تلفن هوشمند جدید ویژه ی سلفی دوستان، با عنوان اکسپریا Cosmos‌ است. روز گذشته تصاویری از این محصول در توییتر انتشار یافت که در آنها موبایلی مجهز به یک دوربین جلویی نسبتاً بزرگ با یک فلش LED تعبیه شده در کنار آن قابل رویت بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

منابع مختلف احتمال می دهند شاید Cosmos‌ جایگزینی باشد برای اکسپریا C3؛ اسمارت فون مورد اشاره اولین محصول کمپانی ژاپنی بوده است که با دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED وارد بازار شد و هدفش جذب افراد علاقه مند به گرفتن تصاویر سلفی به حساب می آمد.

در مورد مشخصات فنی این تلفن هوشمند (Cosmos‌) نیز از جانب @upleaks ذکر گشته که از اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی بهره مند خواهد بود و در آن یکی از چیپست های مدیاتک به کار گرفته شده است.

در صورتیکه این موارد صحت داشته باشند، Cosmos‌ پس از اکسپریا E4 و E4g سومین اسمارت فون معرفی شده از جانب سونی در سال ۲۰۱۵ خواهد بود که با چیپست های تولیدی کمپانی تایوانی، یعنی مدیاتک روانه ی بازار می گردد.

اکسپریا C3 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P است و بعید نیست که موبایل تازه ی ژاپنی ها هم از همین مشخصات پیروی نماید. هر چند که هنوز این موارد مشخص نیستند و باید منتظر بمانیم تا احتمالاً در آینده ای نزدیک جزئیات بیشتری از محصول یاد شده به فضای آنلاین راه یابد.

upleaks_2015-Mar-14

upleaks_2015-Mar-14-1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • varna
    varna | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    طراحی گوشه ها نسبت به گوشی های قدیمیترسونی داره حمیده تر میشه وراحت تر تو دست میشینن ولی دوربین جلونمیتونه ملاکی برای حرید گوشی باشه(ازنظرمن)

  • saeedsh67
    saeedsh67 | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    اگه سونی بدونه این اسم تو ایران چه معنی میده !!!!!!!!!!!!!!!
    ههههههههههههههههههههههههههه

  • TROOL
    TROOL | ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

    بله یه چیزی حدود 15 تا کامنت نیست رفتن 13 بدر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی