ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت هوشمند Orbis از سامسونگ با صفحه گرد و چیپست اگزینوس در راه است

یکی از شاهکارهای محصولات پوشیدنی، ساعت هوشمند سامسونگ یعنی همان Gear S است چراکه برای نخستین بار در میان محصولات هم گروه خود، همراه با نمایشگر خمیده ارائه گردید و علاوه بر این، می شد به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

یکی از شاهکارهای محصولات پوشیدنی، ساعت هوشمند سامسونگ یعنی همان Gear S است چراکه برای نخستین بار در میان محصولات هم گروه خود، همراه با نمایشگر خمیده ارائه گردید و علاوه بر این، می شد به صورت مستقل از تلفن همراه عمل کند.

البته تردیدی نیست که این محصول همراه با تلفن همراه بهترین کارایی را از خود به نمایش می گذارد، با این همه، باز هم باید تأکید کنیم که Gear S می تواند روی پای خود بایستد و نیازی به موبایل نداشته باشد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما اگر نگاهی به محصولات پوشدنی در بازار بیاندازید در خواهید یافت که در میان اسمارت واچ های سری Gear S سامسونگ، جای یک مدل گرد خالی است.

تا به امروز گزارشات متعددی در مورد عرضه قریب الوقوع یک ساعت هوشمند با صفحه گرد از سوی این کمپانی کره ای منتشر شده و حتی پتنت های مربوط به طراحی آن نیز در فضای مجازی به بیرون درز کرده. حالا اما به نظر می رسد که دایره اطلاعات ما در رابطه با این محصول که Orbis نام دارد، گسترده تر شده.

بر پایه گزارشاتی که از کره جنوبی منتشر گشته، این ساعت احتمالا از چیپست Exynos 7420 بهره می برد و این در حالی است که در ساخت گلکسی S6 نیز از همین تراشه (که با استفاده از تکنولوژی 14 نانومتری تولید گردیده) استفاده شده.

این یعنی گجت مذکور همراه با یک پردازنده کوچک تر، با مصرف برق کمتر و البته عمر طولانی تر باتری ارائه می گردد. باید بگوییم که سامسونگ هم آنقدر از عمر باتری پرچمدار جدیدش مطمئن است که نوع غیر قابل تعویضش را برای این دستگاه در نظر گرفته.

اگر این گزارش صحت داشته باشد و سامسونگ از Exynos 7420 در ساعت هوشمند جدیدش بهره گرفته باشد، آنگاه احتمالا این تراشه یا از نوع دو هسته ای خواهد بود یا تک هسته ای و بعید به نظر می رسد که یک چیپست هشت هسته ای در آن تعبیه شده باشد.

در مورد زمان رونمایی این محصول نیز باید بگوییم که احتمالا به اواخر تابستان، یعنی برگزاری گردهمایی انجمن صنایع تلفن های موبایل (CTIA) موکول خواهد شد.

ناگفته نماند که ساعت هوشمند Gear S سال گذشته و در جریان برگزاری IFA 2014 در برلین رونمایی شد و به همین دلیل احتمال می رود که چشم بادامی ها چهارچوب زمانی مشابه ای را برای معرفی گجت جدیدشان در نظر گرفته باشند و این مسأله که ساعت های هوشمند در تعطیلات تابستانی فروش خوبی را تجربه می کنند نیز زمان پیش بینی شده را تأیید می کند.

بی تردید، با عرضه Pebble Time از پبل، پوشیدنی های مبتنی بر پلتفرم Android Wear از جمله Watch Urbane و در نهایت اپل واچ، رقابت در بازار پوشیدنی ها برای سامسونگ بیش از هر زمان دیگری دشوار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب جالبی بود مرسی

  • ✯saeed✯ saye
    ✯saeed✯ saye | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    دیره تابستون :(

  • ام سی آرزد
    ام سی آرزد | ۲۵ اسفند ۱۳۹۳

    خدا کنه این چینیا بتونن براش یه جای سیمکارت بسازن تا کلا دیگه نورالانور بشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی