ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ بی سر و صدا گلکسی تب A را در روسیه معرفی کرد

قبلاً از شایعه ای نوشتیم که بر اساس آن گفته می شد سامسونگ کار بر روی دو تبلت جدید با عناوین گلکسی تب A و تب A پلاس را آغاز نموده و حالا امروز کمپانی کره ای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۶:۴۱

قبلاً از شایعه ای نوشتیم که بر اساس آن گفته می شد سامسونگ کار بر روی دو تبلت جدید با عناوین گلکسی تب A و تب A پلاس را آغاز نموده و حالا امروز کمپانی کره ای در جریان یک کنفرانس خبری در روسیه گلکسی تب A را معرفی کرده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گلکسی تب A در دو نسخه ی ۸ و ۹.۷ اینچی آماده ی عرضه خواهد شد و نمایشگر آن نیز از نسبت تصویر ۴ به ۳ بهره مند خواهد بود. گفته می شود قیمت محصولات این خط تولید کره ای ها در حدود ۳۰۰ یورو تعیین گشته و در سال جاری به بازار می آیند.

از مشخصه های سخت افزاری تبلت های مورد بحث نیز می توان به رزلوشن صفحه نمایش ۱۰۲۴ ذر ۷۶۸ پیکسل، پردازنده ای با هسته های Cortex-A53 و سرعت پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز (این مشخصات مشابه جزئیات فنی اسنپدراگون ۴۱۰ هستند)، پشتیبانی از ارتباط 4G، دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی (قابل افزایش تا ۱۲۸ گیگابایت) اشاره کرد.

در مدل ۸ اینچی باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تعبیه شده که تا ۱۰ ساعت امکان کار را فراهم می آورد و مدل ۹.۷ اینچی هم دارای دو اسپیکر بوده که ظاهراً عملکردشان به صورت استریو نیست. همه ی سخت افزارهای مورد اشاره در بدنه ای با ضخامت ۷.۵ میلی متری گنجانده شده اند. علاوه بر این موارد برخی از منابع مانند اندروید سنترال اشاراتی به فلزی بودن بدنه ی این تبلت ها و پشتیبانی شان از قابلیت شارژ وایرلس داشته اند.

همانطوری که در تصاویر می توان مشاهده کرد در گلکسی تب A آخرین نسخه ی رابط کاربری تاچ ویز که برای اندروید آب نبات چوبی بهینه گشته استفاده شده و طبق اطلاعات رسیده عرضه ی این محصولات از ماه آینده در روسیه آغاز می گردد. نسخه ی ۸ اینچی Wi-Fi بین ۱۶۹۹۰ الی ۱۸۹۹۰ روبل (۲۷۴ الی ۳۰۷ دلار) و نسخه ی ۸ اینچی با پشتیبانی از Wi-Fi و LTE نیز بین ۲۰۹۹۰ الی ۲۲۹۹۰ روبل (۳۳۹ الی ۳۷۲ دلار) قیمت گذاری شده اند.

این در حالیست که کاربران برای مدل ۹.۷ اینچی Wi-Fi و Wi-Fi به همراه LTE به ترتیب باید مابین ۲۰۹۹۰ الی ۲۲۹۹۰ روبل (۳۳۹ الی ۳۷۲ دلار) و ۲۴۹۹۰ الی ۲۶۹۹۰ روبل (۴۰۴ الی ۴۳۶ دلار) هزینه نمایند.

tab-a-1

tab-a-3

tab-a-4 (1)

Galaxy-Tab-A-4

Galaxy-Tab-A-3

Galaxy-Tab-A-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • عماد
    عماد | ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    سلام دوستان من الان دو ماه است که این تبلت رو در نسخه 9.7 دارم عالی هست عجب باتری داره دسته ps3 هم بهش وصل تونست بکنم در کل چیز جالب هست نسبت بیت عالی قلمش هم خیلی به کار میاد

  • negar
    negar | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    سلام دوستان من امروز این تبلت رو خریدم.بیرون زدگی دوربینش اصلا در این حدی نیست که میبینید.قیمتشش هم یک و سیصده . من که هنوز باهاش کار نکردم ولی پشیمون نیستم.

  • amir
    amir | ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

    خیلی داغونه بنظرم بهتره کسایی که میخوان این تبلت رو بگیرن برن تب اس رو بگیرن که خودم ازش خیلی راضیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی