ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اندرویدی خود را به اپل تحویل داده و صاحب آیفون شوید

طبق گزارش جدید 9to5Mac، سیاست های اپل در خصوص فروش آیفون به زودی دست خوش تغییرات بسیاری خواهند شد. گفته می شود به زودی کاربران اندروید قادر خواهند بود با مراجعه به اپل استور ها، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

طبق گزارش جدید 9to5Mac، سیاست های اپل در خصوص فروش آیفون به زودی دست خوش تغییرات بسیاری خواهند شد. گفته می شود به زودی کاربران اندروید قادر خواهند بود با مراجعه به اپل استور ها، اسمارت فون خود را واگذار کرده و از تخفیفات ویژه ای برای خرید آیفون بهره گیرند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر هم البته این چرخه برای محوصلات خود اپل وجود داشته اما این اولین بار است که اهالی کوپرتینو، گجت های ساخته شده توسط کمپانی های دیگر را نیز می پذیرند.مشتریان پس از تحویل دادن گجت خود، گیفت کارت هایی دریافت خواهند کرد که می توانند از آنها برای خرید آیفون استفاده کنند. به نظر محققان، این اقدام باعث خواهد شد تا بسیاری از کاربران اندروید، ترغیب به استفاده از آیفون و iOS گردند.

بر اساس وضعیت ظاهری اسمارت فون شما، کارمندان اپل استور قیمتی را برای آن مشخص خواهند کرد؛ در صورتی که تلفن هوشمندتان دارای خط و خش زیادی باشد، مبلغ پرداختی به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت. گفته می شود اسمارت فون ها صرفا باید سالم بوده و کار کنند؛ گویا اپل موبایل های معیوب را تحویل نخواهد گرفت. در هر صورت، بسیاری از کاربران معتقد هستند بهتر است موبایل هایشان را در eBay، آمازون و یا سایر فروشگاه های آنلاین به فروش برسانند.

9to5Mac همچنین گزارش می کند که کارمندان اپل استور پس از تحویل گرفتن موبایل و تحویل دادن آیفون جدید، به کاربران کمک می کنند تا اطلاعات شخصی خود شامل مخاطبین را انتقال دهند. اپل پیشتر نیز آموزش مهاجرت از اندروید به iOS را به شکل کامل توضیح داده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • pedram
    pedram | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    سلام من یک هواوی g6-u10 دارم که تازه خریدم یعنی نو است اپل این گوشی را میگیره؟ ویا باید کجا بدم

  • علی
    علی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    ایفون واقعا بدرد نخوره
    من گوشیشم اندرویده
    داییم ایفون 5 داره حافظه گوشیش پر شده و میخواست کل حافظه داخلی تو فلش بریزه و وقتی داشت انتقال می شد هی به فایل ها سیستمی میخورد و لغو میشد و خیلی زمان زیادی رو نشون میداد و اگه گوشیش رم میخورد راحت و خیلی سریع کار انجام میشد و در اخر داییم نتوسنت اونا انتقال بده و مجبور شد به فکر پاک کردن بعضی چیز هاش بیافته
    و اونجا بود که فهمیدم همین رم داشتن گوشی خودش نعمته تا بکشه به آزادی های دیگه ای که اندروید داره

  • seyed mostafa
    seyed mostafa | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    AAA بلد نیستی با ای او اس کار کنی و به در بسته میخوری برو یکی بهت یاد بده ....
    والا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی