ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نینتندو بالاخره به ساخت بازی های موبایل روی آورد

نینتندو پس از تجربه نه چندان موفقیت آمیزش با Wii U، تحت فشار بود که با ورود به فضای موبایل، دوباره به سودآوری برسد و حالا امروز زمان آن فرارسیده که نینتندو اعلام کند با ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

نینتندو پس از تجربه نه چندان موفقیت آمیزش با Wii U، تحت فشار بود که با ورود به فضای موبایل، دوباره به سودآوری برسد و حالا امروز زمان آن فرارسیده که نینتندو اعلام کند با همکاری DeNA، یک توسعه دهنده ژاپنی بازی های موبایل، رسما به این فضا قدم گذاشته. قرار است کاراکترهای نینتندو در بازی های آینده DeNA حضور داشته باشند.

بر اساس بیانیه نینتندو، هر دو کمپانی سعی دارند تا "اپلیکیشن های بازی جدیدی برای دستگاه های هوشمند موبایل بسازند که از عناوین نینتندو در آن ها استفاده شده".

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگرچه بازی ها قرار است بر مبنای ساخته های نینتندو باشند، اما پورت مستقیم نیستند. DeNA در بیانیه خود اینگونه نوشته است: "برای اطمینان حاصل کردن از کیفیت بازی هایی که مشتریان از همکاری میان نینتندو و DeNA انتظار دارند، به جای پورت بازی هاز از پیش ساخته شده برای کنسول های Wii U و 3DS، تنها بازی های جدیدی که برای استفاده از دستگاه های موبایل بهینه سازی شده اند ساخته می شود."

نینتندو و DeNA با همکاری یکدیگر سرویسی توسعه خواهند داد که روی اسمارت فون ها، تبلت ها، پی سی و محصولات نینتندو اجرا خواهد شد و پاییز امسال منتشر می شود. نینتندو 10 درصد از سهام DeNA را خریداری کرده در حالی که DeNA سهمی حدودا 1.24 درصدی از نینتندو را در اختیار دارد.

نینتندو پیش از این هم اندکی در فضای موبایل تجربه کسب کرده بود. چشم بادامی ها با GungHo، شرکتی که بازی Puzzle & Dragons را قرار است در ماه آینده برای 3DS منتشر کند، همکاری داشته اند و چندین بازی بر اساس سری Pokémon نیز توسعه داده اند اما این اولین بار است که کاراکترها اختصاصی نینتندو قرار است روی اندروید و iOS دیده شوند.

به زودی قرار است کنفرانس خبری مرتبط با این مسئله در توکیو برگزار شود و به محض انتشار اطلاعات بیشتر، آن ها را با شما در میان می گذاریم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • داود
    داود | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    من خیلی وقته منتظر هستم ماریو گلکسی رو بسازن درس مث نسخه واقعی اش ولی فک نکنم بشه

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    نه الان وقتی انویدیا شیلد هست کی میره سراغ نیتندو 3ds یا وی یو؟؟؟ خب الان دیگه وقتی ی تبلت میتونه براحتی حمل بشه و بازی بیشتر داشته باشه چرا باید بریم سراغ این سیستمها؟؟؟ راهش اینه ی گجت اندرویدی، ی برنامه اجراکننده بازیهات و بازیهات!!! بعد دوتا صفحه‌ی سه‌بعدیت رو بزار روش!!!منم میخرم!!!................والا

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    نینتندو یه حس خوبه شاید رو گوشی یه حس غریبی باشه اما داره برمیگرده به جایی که جاشه اسمارتفون ها دست افرادیه که عاشق بازی هستن اما همونقدر که خوبه رقیبای قدری هم براش وجود داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی