ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همراه اول دومین دوره مسابقات برنامه نویسی اندروید را برگزار می کند

امروزه برنامه نویسی برای سیستم عامل های موبایل به کسب و کاری پرسود در دنیل بدل شده است. در این حوزه، رقابت تنگاتنگی میان برنامه نویسی اندروید و iOS وجود دارد و می توان گفت بازار ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۵

امروزه برنامه نویسی برای سیستم عامل های موبایل به کسب و کاری پرسود در دنیل بدل شده است. در این حوزه، رقابت تنگاتنگی میان برنامه نویسی اندروید و iOS وجود دارد و می توان گفت بازار اپلیکیشن های اندرویدی در دنیا و به ویژه کشورمان به مراتب داغ تر است.

مسابقات برنامه نویسی اپلیکیشن های اندروید حدودا 2 سال است که با عناوین مختلف و توسط نهادهای گوناگون در کشورمان برگزار می شوند. در این بین شرکت های تولید کننده موبایل و اپراتورهای تلفن همراه، علاقه شدیدی به برگزاری این قبیل مسابقات دارند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

با توجه به استقبال خوب جوانان به ویژه دانشجویان از اولین دور مسابقات برنامه نویسی اندروید در نمایشگاه «ایران تله کام 2014»، همراه اول و شرکت موبیرو با همکاری دانشگاه تهران، دومین دور از این مسابقات را با نام «App Talent 2015» برگزار می کنند.

این مسابقات با هدف توسعه نرم افزار های کاربردی فارسی و ترغیب جوانان و دانشجویان به فعالیت در این حوزه آغاز شده و تا تیرماه سال 94 ادامه خواهند داشت. «App Talent2015» در چهار بخش «Communiction»، «آزاد»، «M-Commerce» و «ایده ها» برگزار می شود.

قسمت «آزاد» ویژه برنامه های خلاقانه و کاربردی بوده که نیازهای جامعه را شناسایی کرده و برای آنها راهکارهای مناسبی ارائه می کند، بخش «Communiction» مخصوص برنامه های پیام رسان (Messenger) خواهد بود که به جای استفاده از سرویس های مخابراتی (نظیر تماس تلفنی یا پیام کوتاه) از شبکه اینترنت استفاده می نمایند، قسمت «M-Commerce» شامل برنامه های کاربردی با هدف انجام امور مربوط به کسب و کار است و بخش «ایده ها» هم آنطور که نامش نشان می دهد شامل ایده های نوآورانه ای می شود که قابلیت تجاری سازی و اجرا روی نرم افزارهای تلفن همراه داشته باشند.

پس از اتمام زمان ارسال برنامه ها و ایده ها، بررسی های اولیه روی آثار انجام شده و بخش های واجد شرایط به مرحله نهایی ارسال می شوند. مرحله نهایی همزمان با مراسم اختتامیه و با حضور برگزیدگان و داوران برگزار می گردد. در این جلسه برگزیدگان گروه های مختلف، به دفاع از آثار خود می پردازند و در پایان، نفرات اول تا سوم هر گروه معرفی خواهند شد.

برای نفرات برتر، جوایز 10 تا 100 میلیون ریالی در نظر گرفته شده و همچنین قرار است آثار برگزیده برای تجاری سازی، از حمایت کامل همراه اول برخوردار شوند.

مهلت ارسال نسخه نهایی آثار 8 خرداد 94 تعیین شده و مراسم اختتامیه، 4 تیرماه 94 خواهد بود. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مسابقات از طریق این لینک مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • احمدچنانه
    احمدچنانه | ۶ دی ۱۳۹۴

    احمد آقا؟؟؟؟

  • baraeen
    baraeen | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    چقدر دست و دلباز این همراه اول!
    حالا کیا برنده شدند؟؟؟

  • آسمان
    آسمان | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    به نفرات ول تا سوم جایزه حداکثر 10 میلیون تومنی میدن بعد حق تجاری سازیش را میگیرن!!!...
    خب بگید مخوان برنامه را مفت بخرن سود تجاریش را بزارن توی جیب... چرا اسمشو میزارن جایزه!!!

  • Neo
    Neo | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    یه وقت ورشکست نشه با این همه دست و دل بازی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی