ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش سه ماهه سوم سال مالی سونی تصحیح شد؛ سودآوری بیشتر بوده است

کمپانی سونی به تازگی اعلام نمود که آخرین گزارش مالی مربوط به سود ویژه (خالص) کسب شده ی این شرکت، کمتر از عدد واقعی اعلام گشته و رقم واقعی در اصل ۱.۵ میلیارد دلار بوده که ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۳۰

کمپانی سونی به تازگی اعلام نمود که آخرین گزارش مالی مربوط به سود ویژه (خالص) کسب شده ی این شرکت، کمتر از عدد واقعی اعلام گشته و رقم واقعی در اصل ۱.۵ میلیارد دلار بوده که ۲.۲ درصد از رقم پیشتر اعلام شده، بیشتر است.

گزارش های قبلی، کامل نبوده اند و سونی درآمد بخش Sony Pictures را به شکل صحیحی محاسبه نکرده بود که دلیل این امر نیز هک گسترده ی این بخش توسط هکر ها و عدم دسترسی به داده های کامل آن توسط سونی اعلام شده است. در چهارم فوریه، این شرکت درآمد سه ماهه سوم سال مالی خود را معادل با 178 میلیارد ین ( 1.467.073.271 دلار) اعلام کرد.

در روز سه شنبه، سونی اعلام کرد که با توجه به دریافت آمارهای دقیق از استودیوهای فیلم سازی اش، حالا می تواند به شکل دقیق درآمد (ناخالص) مربوط به سه ماهه سوم سال مالی اش را منتشر کند و این رقم مبلغی برابر با 2.567 تریلیون ین (21.154.646.481 دلار) بوده است.

سال مالی کمپانی مورد بحث در ۳۱ مارس به پایان خواهد رسید و البته گمانه زنی ها برای درآمد کلی و سالانه اش، تغییری در خود ندیده اند.

اخیرا سونی به شدت تلاش داشته تا سهم بازار خود از فروش اسمارت فون های رده بالا را افزایش دهد، اما همواره در این صف، پشت سر اپل و سامسونگ ایستاده است. در هر صورت، در سال مالی سونی که به زودی به پایان خواهد رسید، آمار فروش اسمارت فون ها رشدی ۳۰ درصدی داشته اند که برای طرفداران، سهام داران و کارمندان این شرکت، خبر خوبی به شمار رفته و باعث امیدواری بیشتر به این شرکت در دوره ی آتی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    بر چشم بد لعنت...
    ایشالله بازارو با سری های جدید بترکونه

  • شهریار
    شهریار | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    متعصب نیستم ولی چشم دشمنا کور شه
    سونی پیکچرز بیست و یک میلیارد دلار
    بیخود نیست صاحب مترو گلدن مایر هست

    • SamanSJ
      SamanSJ | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

      بهت تبریک میگم. خخخخ تو از کازو هیرایی خوشحال تری الان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی