ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی های سرگرم کننده استودیو Gamevil

شرقی ها سبک خاص خود را در ساخت بازی دارند و مخاطبین شان هم طبیعتا چنین سبکی را می پسندند. استودیو Gamevil یکی از شرکت های شرقی است که بازی های خوش ساخت بسیاری دارد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

شرقی ها سبک خاص خود را در ساخت بازی دارند و مخاطبین شان هم طبیعتا چنین سبکی را می پسندند. استودیو Gamevil یکی از شرکت های شرقی است که بازی های خوش ساخت بسیاری دارد و هر از چند گاهی هم یک بازی جدید منتشر می کند.

این هفته به سراغ بازی های این شرکت رفته ایم و قصد معرفی تعدادی از آن ها را به شما داریم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Darkness Reborn

screen520x924

تاریکی را در هم بکوب. دنیایی را که به مرکز آشوب و جولانگه شیطان تبدیل شده را از بین ببرید و با شوالیه نفرین شده به مبارزه بپردازید تا اژدهای شیطان در هم کوفته شود. مبارزات در این بازی 6 نفره است و تیم های 3 نفره در مقابل هم صف آرایی می کنند. یا می توانید با دوستان تان تیم تشکیل دهید و در گروه هایی که حداکثر 6 نفره هستند، در دنیای بازی گشت و گذار کنید. اگر عاشق اچیومنت هستید، این بازی 100 ها چالش پیش روی شما قرار می دهد تا با انجام آن ها امتیاز کسب کنید.

Darkness Reborn

Darkness Reborn

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 95.7 مگابایت زبان:

Kritika: The White Knights

unnamed

سخت و دشوار. تنها چیزی که می توان در ارتباط با این بازی گفت همین است. در این بازی باید به قدری سریع و با فکر عمل کنید که حتی از یک بازی بزرگ کامپیوتری یا کنسولی هم انرژی بیشتری لازم است. مجموعا حدود 80 مرحله وجود دارد که در این مراحل، دشمنان مختلف از در و دیوار می بارند و شما با استفاده از قدرت هایی که در اختیار دارید، باید آن ها را از بین برده و شکست شان دهید.

Kritika: The White Knights

Kritika: The White Knights

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 278 مگابایت زبان:

Legend of Master Online

screen520x924 (1)

ادعای بزرگی است اما استودیو Gamevil می گوید Legend of Master Online، حماسی ترین MORPG دستگاه های موبایل است. بازی به صورت رایگان عرضه شده و گرافیک 3 بعدی نسبتا تمیزی دارد. می توانید با بازیکنان آنلاین دیگر درگیر شده و مبارزه کنید و از امتیازهای دریافتی، جهت ارتقای کاراکتر خود استفاده کنید. بعضی مواقع هم دشمنان بزرگ به هدف از بین بردن شما از خانه خود بیرون می آیند و در این مواقع باید تیمی تشکیل داده و به مبارزه بپردازید.

Legend of Master Online

Legend of Master Online

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 48 مگابایت زبان:

Elune Saga

screen520x924 (2)

تقابل نقش آفرینی و بازی های کارتی احتمالا چیز جالبی باشد که استودیو Gamevil به سراغ آن رفته است. بازی Elune Saga یک عنوان ترکیبی است که نیمی از آن را یک بازی کارتی و نیم دیگر را بازی نقش آفرینی تشکیل داده. بیش از 200 کارت در بازی وجود دارد که هر کدام قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند و مکانیزم های نقش آفرینی نیز در کنار آن به تنوع افزوده اند. گرافیک بازی نیز تفاوت چندانی با دیگر عناوین ساخته شده این استودیو ندارد.

Elune Saga

Elune Saga

سازنده: GAMEVIL قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 89.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • Amir Abdi
    Amir Abdi | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

    نمیشه گفت ناراحت ولی دیگه برام عادی شده، اینکه استدیو بازی سازی Gamevil هم ایرانو تحریم کرد!! یعنی با آی پی ایران نمیتونین وارد بازی Darkness Reborn بشین :|
    تبریک میگم ;)

  • TROOL
    TROOL | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۶ اسفند ۱۳۹۳

    هنوزم میگم من اگر از ونفون اسنفاده میکنم چون اسم نوکیا اون بالاست نه هیچ جیز دیگه و یه چیز دیگه استفاده کردن یا استفاده نکردن من از وینفون به هیچ احدی ربط نداره حتی ساتیا نادلا امیدوارم احترام گذاشتن به عقاید دیگران رو یاد بگیریم :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی