ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ با مشکل تولید رو بروست؛ نسخه دوم ساعت، انتهای ۲۰۱۵ معرفی می شود

طبق تازه ترین گزارشات، اپل برای ساخت ساعت هوشمند خود با مشکلی جدی مواجه است؛ این کمپانی تصمیم دارد ۶ میلیون نسخه از ساعت را تا ماه ژوئن بسازد اما آنطور که گفته می شود، ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۰۸:۳۰

طبق تازه ترین گزارشات، اپل برای ساخت ساعت هوشمند خود با مشکلی جدی مواجه است؛ این کمپانی تصمیم دارد ۶ میلیون نسخه از ساعت را تا ماه ژوئن بسازد اما آنطور که گفته می شود، تامین کننده ی این ساعت به نام Quanta قادر به تولید این مقدار نبوده و اپل نیز در در حال حاضر به دنبال تامین کننده ای جایگزین می گردد.

از سوی دیگر شرکت سازنده آیفون به نام Foxconn وارد عمل شده و ۳۰۰۰ نفر از نیروی کار خود را در اختیار Quanta گذاشته اما همچنان مشخص نیست که آیا به طور کلی اپل از خود Foxconn برای تامین ساعت هوشمند بهره خواهد گرفت یا خیر.

همانگونه که گفتیم؛ اپل هنوز برای ساخت اولین ساعتش مشکل دارد اما افرادی نظیر Timothy Arcuri، اعتقاد دارند این شرکت در حال حاضر بر روی نسخه دوم ساعت هوشمند خود کار کرده و اهالی کوپرتینو قصد دارند تا در انتهای سال جاری میلادی، نسخه دوم آن را هم معرفی کنند.

گفته می شود نسخه ی دوم ساعت اپل، از عملکردی مستقل بهره برده و بدون نیاز به آیفون نیز می تواند به فعالیت بپردازد. این نسخه از مجموعه اتصالات کاملی پشتیبانی خواهد کرد و حتی گمانه زنی می شود که سامسونگ تامین نمایشگرهای این ساعت با پنل OLED را بر عهده خواهد داشت.

در صورتی که سامسونگ پنل نمایشگر ساعت بعدی را تامین کند، اندیشیدن به این احتمال دور از ذهن نیست که در نسخه دوم، با نمایشگری خمیده در ساعت اپل رو به رو باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    با ساعت هیچ مدلش حال نمیکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی