ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جزئیات بیشتر از زبان مایکروسافت در مورد ویندوز 10 و اینترنت اشیاء

کمپانی مایکروسافت اوایل امسال خبر داد که ویندوز 10 را به صورت رایگان در اختیار دستگاه هایی قرار خواهد قرار است که به دنیای اینترنت اشیاء ملحق می شوند و حالا این غول نرم افزاری جزئیات ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

کمپانی مایکروسافت اوایل امسال خبر داد که ویندوز 10 را به صورت رایگان در اختیار دستگاه هایی قرار خواهد قرار است که به دنیای اینترنت اشیاء ملحق می شوند و حالا این غول نرم افزاری جزئیات بیشتری را در مورد نسخه های مختلفی از ویندوز منتشر کرده که در آینده در چنین فضایی مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

طبق اعلام این شرکت:

ویندوز 10 مشتمل بر نسخه های مختلفی خواهد بود که برای طیف گسترده ای از ابزارهای اینترنت اشیاء ارائه خواهند شد و از دستگاه های قدرتمندی چون ماشین های خودپرداز گرفته تا مواردی نظیر گیت های امنیتی را در بر می گیرند. ما از طریق همکاری با شرکت هایی چون بنیاد Raspberry Pi، اینتل، کوالکام و بسیاری دیگر، امکانات فوق العاده ای را برای شرکت های سازنده محصولات تجاری، فعالات حوزه سرگرمی و دانش آموزان فراهم خواهیم کرد.

ردموندی ها همچنین برد توسعه DragonBoard 410C کوالکام را برای خانواده دستگاه های مبتنی بر ویندوز 10 معرفی کردند. این برد که ابعادی به اندازه Raspberry Pi دارد از استانداردهای Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث و GPS پشتیبانی کرده و مجهز به مموری تک کاناله 533 مگاهرتزی LPDDR2/3 و همچنین چیپست اسنپدراگون 410 است.

مایکروسافت در نظر دارد که با ارائه رایگان ویندوز برای دستگاه های اینترنت اشیاء، شمار ابزارهای مبتنی بر این سیستم عامل را (البته در این بخش) تا سال 2020 میلادی به بیش از 25 میلیارد برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • رضا
    رضا | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    تا وقتی که ویندوز کلوز سورسه+در زمینه ی اینترنت اشیا کوچکترین موفقیتی کسب نمیکنه.چون دولوپرها سیستم عاملی رو دوست دارن که انعطاف داشته باشه و قابلیت شخصی سازی بالایی هم داشته باشه(مثل تایزن).که البته ویندوز هیچ کدومو نداره.البته تو کت شما مایکی دوست ها که نمیره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی