ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت League of Legends را به استور ویندوز 10 می آورد

مایکروسافت همکاری راهبردی جدید خود را با شرکت چینی Tenscent اعلام کرد. تِنسِنت قرار است ویندوز 10 را در بازار بزرگ چین تبلیغ کند و در عوض مایکروسافت اپلیکیشن ها و سرویس های منطقه ای این ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

مایکروسافت همکاری راهبردی جدید خود را با شرکت چینی Tenscent اعلام کرد. تِنسِنت قرار است ویندوز 10 را در بازار بزرگ چین تبلیغ کند و در عوض مایکروسافت اپلیکیشن ها و سرویس های منطقه ای این شرکت را وارد استور ویندوز 10 کند.

نتیجه این همکاری، عرضه League of Legends در استور ویندوز 10 است. این مسئله از آنجایی حائز اهمیت است که LoL، روزانه تقریبا 30 میلیون کاربر فعال دارد و ماهانه بیش از 70 میلیون نفر این بازی را انجام می دهند. این همکاری دو طرفه، می تواند به رشد روز افزون LoL کمک شایانی کند و در عوض میلیون ها کاربر را به استفاده از ویندوز 10 ترغیب کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تنسنت شرکتی بسیار بزرگ است و در هر زمینه ای که فکرش را کنید فعالیت می کند. از رسانه و تبلیغات گرفته تا اپلیکیشن های پیام رسان و بازی های قدرتمندی چون League of Legends.

با در نظر گرفتن اثرگذاری فوق العاده این شرکت در بازار چین، مایکروسافت شریک تجاری قدرتمندی را برگزیده تا ویندوز 10 را در کنار دیگر سرویس هایش در بازار بزرگ چین گسترش دهد. علاقه مایکروسافت به بازار چین در قرارداد امروز آن ها با لنوو و شیائومی هم بازتاب داده شد.

قرار داد میان مایکروسافت و تنسنت، شامل مسئله آپگرید رایگان ویندوز 10 هم خواهد شد. در سوی دیگر، تنسنت تمام اپلیکیشن ها و سرویس هایش را از جمله QQ، تنسنت ویدیو و تنسنت پی سی منیجر به ویندوز استور خواهد آورد.

اپلیکیشن دیگری که نظرهای بسیاری را به سوی خود جلب کرد، League of Legends نام دارد، یکی از محبوب ترین بازی های دنیا که کاربران خیلی راحت می توانند آن را به صورت رایگان از استور ویندوز دانلود کنند.

مایکروسافت از همین حالا تبلیغات خود را برای عرضه ویندوز 10 آغاز کرده و احتمالا تابستان دلچسبی برای شرکت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳

    منتظر تابستونم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی