ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل اپراتور سوم از افزایش 20 برابری پهنای باند رایتل خبر داد

مدیر عامل رایتل که یک سال و نیم از زمان تصدی پستش می گذرد، از افزایش 20 برابری پهنای باند این شرکت، در دوره سکان داری خود خبر داد. مجید صدری گفت: تا کنون برای تامین پهنای ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

مدیر عامل رایتل که یک سال و نیم از زمان تصدی پستش می گذرد، از افزایش 20 برابری پهنای باند این شرکت، در دوره سکان داری خود خبر داد.

مجید صدری گفت: تا کنون برای تامین پهنای باند خود مشکلی نداشته ایم و شرکت ارتباطات زیر ساخت همکاری های لازم در این زمینه را انجام داده و توانسته ایم میزان مورد نیاز مشترکان خود را تامین نماییم.

برای اطلاع از جزئیات این افزایش پهنای باند و برنامه های رایتل برای ارائه نسل چهارم موبایل، در ادامه همراه دیجیاتو بمانید.

مجید صدری مدیرعامل رایتل

مجید صدری مدیرعامل رایتل

در زمانی که وارد رایتل شدم کل پهنای باند مصرفی مشترکان 570 مگابیت بر ثانیه بود ولی این رقم در حال حاضر به 10 گیگابیت بر ثانیه رسیده است که 9 گیگابایت آن مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل اپراتور سوم توضیح داد: میزان استفاده مشترکان ما نسبت به مهرماه سال قبل افزایش قابل توجهب یافته که دلیل عمده آن بالا رفتن پوشش دهی شبکه ما و رسیدن آن به 230 شهر است.

صدری در مورد امکانات پوشش دهی نصب شده در سراسر کشور بیان کرد: در حال برنامه ریزی و تهیه تجهیزات مورد نیاز یک هزار سایت دیگر در شبکه خود هستیم که پس از انجام این کار تعداد سایت های ما به 3 هزار عدد افزایش خواهد یافت.

رایتل به فکر راه اندازی 4G

وی از تلاش برای ارائه 4G توسط این اپراتور خبر داد و افزود: 300 سایت مجهز به فناوری LTE در حال راه اندازی است که امیدواریم با اتمام این کار، بتوانیم در نقاط پر ترافیک، شبکه نسل چهارم موبایل را به مشترکان ارائه نماییم.

افزایش پوشش رایتل

مدیرعامل رایتل در مورد توسعه شبکه این شرکت مخابراتی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 94، حدود 450 شهر توسط 4 هزار و 500 عدد سایت، تحت پوشش شبکه اپراتور سوم قرار می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • طهرانی اصل محمدحسنی خالصه رضاعابدی
    طهرانی اصل محمدحسنی خالصه رضاعابدی | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    فقط سرویس انتن هاشو زیاد کنه خیلی بهتره

  • cahoor
    cahoor | ۱۱ شهریور ۱۳۹۴

    هر موقع خبر از افزایش پهنای باند داده می شه باید منتظر افزایش قیمت و یا کاهش سرعت باشیم.

  • R@him
    R@him | ۹ شهریور ۱۳۹۴

    امان از این افزایش پهنای باند که هیچ موقع عملی نمیشه و در عوض تعرفه ها افزایش پیدا میکنه!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی