ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دانلود کنید: سربالا

برای افرادی مثل ما که عاشق تکنولوژی هستیم، شنیدن این جمله که فناوری باعث فاصله گرفتن انسان ها از یکدیگر می شود، بسیار دردناک است. بر همین اساس تصمیم گرفتیم، تا اپلیکیشنی را درست کنیم، تا ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۲۱:۰۸

برای افرادی مثل ما که عاشق تکنولوژی هستیم، شنیدن این جمله که فناوری باعث فاصله گرفتن انسان ها از یکدیگر می شود، بسیار دردناک است. بر همین اساس تصمیم گرفتیم، تا اپلیکیشنی را درست کنیم، تا به کمک آن ثابت نماییم تکنولوژی نه تنها می تواند ما را گرد هم آورد، بلکه قادر است خنده دار ترین دقایق ممکن را نیز برایمان رقم زند.

«سربالا» اپلیکیشنی جدید از دیجیاتو است، برای مواقعی که می خواهید کنار خانواده و دوستانتان جمع شوید و لحظات خاطره انگیزی را سپری نمایید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با «سربالا» آشنا شویم.

قبل از هرچیز اجازه دهید در مورد نحوه انجام بازی با یکدیگر صحبت کنیم. همانطور که در ویدیو بالا نیز می توانید مشاهده کنید، برای بازی کردن نیاز است تا موبایل را بر روی پیشانی خود قرار دهید. در مرحله بعدی کلمه ای بر روی نمایشگر نقش می بندد که شما از آن بی اطلاع هستید. اکنون دوستانتان باید بدون اشاره مستقیم به آن کلمه، با توضیحات خود به شما کمک کنند تا کلمه مورد نظر را حدث بزنید.

Screenshot_2015-03-19-21-03-47-w600

برای انجام هر بازی تنها یک دقیقه فرصت دارید و در این مدت باید سعی کنید برای پیشی گرفتن از تیم رقیب، تا جایی که می توانید کلمات بیشتری را درست حدس بزنید.

در حالی که موبایل را بر روی پیشانی خود قرار داده اید، اگر کلمه ای را درست حدس زدید، دستگاه را به سمت پایین یکبار حرکت دهید تا امتیاز حدس درست برایتان ثبت شود و کلمه بعدی ظاهر گردد، اگر هم کلمه ای را نمی دانستید، وقت را از دست ندهید؛ تنها کافیست تا یکبار دستگاه را به سمت بالا حرکت دهید تا کلمه مذکور رد شود و گزینه دیگری به جای آن ظاهر گردد.

sarbala-home-w600

«سربالا» شامل کارت های متفاوتی است. هر کارت در داخل خود خانواده مشخصی از کلمات را جای داده است. برای مثال با انتخاب کارت حیوانات، اسامی جانور های مختلف محور بازی خواهد بود و تیم ها باید با توصیف هر حیوان و یا تقلید صدای آن ( ! )، یار خود را جهت زدن حدس درست، راهنمایی نمایند.

یکی از قابلیت های جالب اپلیکیشن، ضبط تصاویر در حین بازی است. در حال که موبایل بر روی پیشانی شما قرار دارد،‌ دوربین دستگاه تلاش بی وقفه یارانتان را ثبت می کند. بدین شکل بعد از اتمام بازی، یک فیلم خنده دار از شبی خاطره انگیز، همواره در گالری شما وجود خواهد داشت.

در نهایت ذکر این نکته ضروری است که ایده «سربالا» به صورت کامل از اپلیکیشن Heads Up الگو برداری شده است. Heads Up به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های خارجی، توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده و امتیاز بالایی را در استور ها به خود اختصاص داده است.

متاسفانه ماهیت Heads Up به نحوی است که انجام آن نیازمند تسلط بالا به زبان انگلیسی است و همین موضوع لذت بردن از بازی را برای بسیاری از کاربران غیر ممکن می کند. بر همین اساس هم ما تصمیم گرفتیم تا این ایده جالب را برای کاربران ایرانی، با کلماتی آشنا همراه کنیم و «سربالا» را روانه بازار سازیم.

اپلیکیشن سربالا به صورت رایگان عرضه می شود، اما تعدادی از کارت های آن از طریق پرداخت درون برنامه ای کافه بازار، قابل تهیه هستند. در صورتی که از کارت های رایگان برنامه لذت بردید، می توانید با خرید کارت های دیگر، حمایت خود را از برنامه نشان دهید. امیدواریم با کمک شما بتوانیم همواره کارت های جدیدی را برای «سربالا» ایجاد نماییم.

تیم دیجیاتو برای ساخت «سربالا» شور و شوق بسیاری داشته و انرژی زیادی را صرف توسعه آن کرده است. امیدواریم که این انرژی به شما نیز منتقل شود و بتواند لبخند کوچکی را به جمع های گرمتان بیاورد. برای ما همین که بدانیم نقشی کوچک در خوشحال کردنتان داشته ایم، کافی است.

لطفا مثل همیشه ما نظرات خود ما را در بهبود کارمان، همراهی نمایید.

سربالا

سربالا

سازنده: دیجیاتو قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸ مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (90 مورد)
  • سید امیر هوشنگشریفی
    سید امیر هوشنگشریفی | ۲۱ تیر ۱۳۹۶

    من وقتی گوشی رو به صورت افقی روی پیشونیم میذارم بازی شروع نمیشه
    لطفا پاسخ دهید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی