ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در دیدگاه های آینده مایکروسافت اسکایپ همه جا حضور دارد [تماشا کنید]

مایکروسافت به تازگی یک نسخه ی پیش نمایش از اسکایپ برای مشاغل را منتشر کرده، اما با این وجود به نظر می آید محصول یاد شده در دیدگاه آتی کمپانی مذکور جایگاه ویژه ای دارد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۹

مایکروسافت به تازگی یک نسخه ی پیش نمایش از اسکایپ برای مشاغل را منتشر کرده، اما با این وجود به نظر می آید محصول یاد شده در دیدگاه آتی کمپانی مذکور جایگاه ویژه ای دارد و ویدئوی آینده نگرانه ای که امروز از جانب آنها منتشر شده نیز، تائیدیست بر همین موضوع.

در این ویدئو مایکروسافت آینده ای را به تصویر می کشد که در آن اسکایپ بر روی مچ دست شما و یا نمایشگرهای بزرگ در ادارات حاضر بوده، توانایی ترجمه ی مکالمات در لحظه و به هر زبانی را داراست و از آن می توان به عنوان پلتفرمی جهت ارتباط برقرار کردن با پزشکان و دریافت توصیه های درمانی و بهداشتی بهره برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در ویدئوی مورد بحث، مایکروسافت هنوز دیدگاه هایی که در تیزرهای پیشین خودش به میان آورده بود را مد نظر دارد و البته اینبار مفاهیمی همچون به اشتراک گذاری ساده ی داده ها از طریق اسکایپ و یا برگزاری جلساتی گروهی با قابلیت حاشیه نویسی در کنار تصویر را مطرح می کند.

ناگفته نماند بسیاری از ایده های آینده نگرانه مایکروسافت با محصولاتی مانند سرفس هاب و هولولنز می توانند تا حد زیادی به واقعیت نزدیک شوند. سرفس هاب نمایشگری غول آسا و ۸۴ اینچی به حساب می آید که به صورت پیش فرض اسکایپ در آن تعبیه گشته و هدفش حضور در گردهمایی و جلسات شرکت های گوناگون است.

همچنین ردموندی ها اگرچه بسیاری از جزئیات هولولنز را هنوز فاش نکرده اند ولی در دموهای اولیه این محصول می توانستیم به خوبی نقش ابزار ارتباطی آنها، یعنی اسکایپ را مشاهده نماییم.

هر چند هیچ چیز قطعی نیست و شاید آینده با آنچه در ذهن غول دنیای نرم افزار می گذرد فرق داشته باشد، اما با دیدن این ویدئوی تازه ارائه گشته به سادگی می توان دریافت مایکروسافت به شدت علاقه دارد محصولات خودش را به صورت چند پلتفرمی و به شکلی فراگیر عرضه کند، مسئله ای که آثار اولیه اش به وضوح در اپ های کنونی موبایل این شرکت و همینطور نسل بعدی سیستم عاملشان مشهود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی