ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته از دیجیتایزر اکسپریا Z4 حکایت از نمایشگر ۵.۲ اینچی QHD دارند

همانطوری که در صنعت تلفن های هوشمند مرسوم است، هر چه به زمان معرفی رسمی یک محصول نزدیک تر شویم اطلاعات بیشتری در مورد آن به بیرون درز پیدا می کند. کمپانی سونی نیز از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

همانطوری که در صنعت تلفن های هوشمند مرسوم است، هر چه به زمان معرفی رسمی یک محصول نزدیک تر شویم اطلاعات بیشتری در مورد آن به بیرون درز پیدا می کند. کمپانی سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هر روز جزئیات بیشتری در مورد پازل موبایل پرچمدار بعدیش یعنی اکسپریا Z4 فاش شده و دانسته های ما در مورد آن زیادتر می گردند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در همین راستا امروز هم یکی از کمپانی های زنجیره ی خط تولید سونی که تلاش داشته ناشناس بماند، تصاویری از دیجیتایز (مبدل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال) نمایشگر موبایل مورد بحث را منتشر نموده و در کنار آنها ذکر کرده که غول تکنولوژی ژاپنی، اینبار در دستاورد تازه اش که بسیاری انتظار آن را می کشند به سراغ نمایشگری ۵.۲ اینچی با رزلوشن QHD یا همان ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل رفته است.

ارائه ی چنین رزلوشنی در ابعاد صفحه نمایش یاد شده بیانگر تراکم پیکسلی معادل ۵۶۵ppi بوده و نوید بخش این موضوع است که اکسپریا Z4 هم، مانند بسیاری از بزرگان کنونی بازار تصاویری بسیار شفاف و فوق العاده را در مقابل چشمان کاربرانش قرار خواهد داد.

شایعات پیشین تا کنون اشاره داشته اند که پرچمدار بعدی ژاپنی ها، از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۳ گیگابایت رم LPDDR4 بهره خواهد برد و با سنسور دوربین IMX230 و اندروید ۵.۰.۲ عرضه خواهد گشت.

امروز صبح نیز @upleaks تصاویری منتسب به یک قاب سیلیکونی برای این محصول را در توییتر خود منتشر کرد که به نوعی رندرهای پیشین لو رفته را تائید می نمودند.

Alleged-Xperia-Z4-LCD-digitizer (1)

Alleged-Xperia-Z4-LCD-digitizer (2)

Alleged-Xperia-Z4-LCD-digitizer

z4-b

z4-c

z4-d

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • jack_daniels
    jack_daniels | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    منم منتظر z4 نیستم منتظرم بیاد تا بتونم z3 بخرم

  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

  • عرفان
    عرفان | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    من منتظر این نیستم که منتظر z4 الترااا هستم ... امیدوارم معرفی بشه من گوشیه پنج‌و نیم اینچی میگیرم دستم عرق سگی .. انگار ایفون سه و نیم اینچی گرفتم تو دستم .. زد الترا بهترین گوشیه که داشتم و دارم و تا زد ۴ الترا نیاد عبضش نمیکنم

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    انگاری خبری از تغییر آنچنانی نیست و من یکی که اصلا اینو دوس ندارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی