ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی تلفن هوشمند اکسپریا J1 کامپکت را معرفی کرد

سونی طی یکی دو سال اخیر روزهای نه چندان خوبی را در رابطه با فروش تلفن های هوشمندش تجربه کرده و حتی در طی ماه های گذشته چندین بار مجبور گشته برای حفظ این کسب و ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

سونی طی یکی دو سال اخیر روزهای نه چندان خوبی را در رابطه با فروش تلفن های هوشمندش تجربه کرده و حتی در طی ماه های گذشته چندین بار مجبور گشته برای حفظ این کسب و کار تلاش هایی را در جهت کاهش هزینه هایش صورت دهد.

در حالیکه همگان این روزها با جدیت شایعات مرتبط به پرچمدار بعدی این غول تکنولوژی ژاپنی را دنبال می کنند، آنها نیز بیکار ننشسته اند و هر از گاهی با معرفی محصولاتی تازه، خودشان را در رسانه های کشورهای مختلف مطرح می نمایند. سونی در همین راستا امروز هم موبایل جدیدی را با نام اکسپریا J1 کامپکت معرفی نموده که می توان از آن به عنوان یک میان رده ی قدرتمند یاد کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اسمارت فون مورد بحث نمایشگری ۴.۳ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P داشته و از ۲ گیگابایت حافظه ی رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش (تا ۱۲۸ گیگابایت) بهره می برد.

یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون ۸۰۰ به همراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو ۳۳۰ به J1 کامپکت قدرت می بخشند و از سایر مشخصه های آن می توان به دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی مجهز به سنسور Exmor RS، دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی، باتری غیر قابل تعویض ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، اندروید کیت کت ۴.۴ با رابط کاربری سفارشی شده ی سونی و پشتیبانی از مجوز IP68 اشاره کرد.

ابعاد موبایل مذکور برابر با ۱۲۸ در ۶۵ در ۹.۷ میلی متر بوده و وزن آن به ۱۳۸ گرم می رسد. به نظر می آید کمپانی تولید کننده هدفش از ارائه ی این محصول تازه، جذب افرادی بوده که به دنبال یک میان رده با اندازه نمایشگری ۴ الی ۴.۵ اینچی، در کنار سخت افزاری قابل قبول و توانمند هستند.

اکسپریا J1 کامپکت از روز ۲۷ مارس (۷ فروردین) و با قیمتی معادل ۴۵۴ دلار در ژاپن عرضه خواهد شد، باید منتظر ماند و دید آیا سونی این تلفن هوشمند را در اختیار کاربران سایر بازارهای جهان نیز می گذارد یا خیر.

Sony-Xperia-J1-Compact_1

Sony-Xperia-J1-Compact_2

Sony-Xperia-J1-Compact_3

Sony-Xperia-J1-Compact_4

Sony-Xperia-J1-Compact_5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • میثم
    میثم | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    اینکه z1 compact هست!

  • علیرضا
    علیرضا | ۲۹ اسفند ۱۳۹۳

    سونی را فقط به خاطر کامپکت هایش دوست دارم.اخه یکی نیست به سامسونگ بگه 5.1 اینچ را چه جوری تک دست باهاش کار کنیم؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۸ اسفند ۱۳۹۳

    مطلب خیلی خوبی بود مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی