ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیپد پرو دارای چهار اسپیکر خواهد بود [شایعه]

اخیراً تصاویری از رندرهای سه بعدی یک قاب محافظ منتسب به آپید پرو/پلاس به اینترنت راه یافته اند که طبق آنها به نظر می رسد این تبلت جدید کوپرتینویی ها از ۴ اسپیکر بهره خواهد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

اخیراً تصاویری از رندرهای سه بعدی یک قاب محافظ منتسب به آپید پرو/پلاس به اینترنت راه یافته اند که طبق آنها به نظر می رسد این تبلت جدید کوپرتینویی ها از ۴ اسپیکر بهره خواهد برد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در اصل در قاب مذکور چهار محل برای خروجی صدای بلندگوها در نظر گرفته شده، که دو تای آنها در بالا و دو عدد دیگر نیز در پایین تبلت قرار دارند. پیش از این و حدود یک ماه قبل هم تصویری از یک کیس دیگر لو رفته بود که چنین موضوعی را تائید می کرد.

ضمناً این رندرها محل قرار گیری دوربین، دکمه های تنظیم بلندی صدا، دکمه ی پاور و همینطور میکروفون دوم محصول مورد بحث که در کنار دوربین پشتی قرار گرفته است را به نمایش می گذارند.

3D-renders-of-an-alleged-Apple-iPad-Pro-case-show-cutouts-for-four-speakers (1)

گفته می شود آیپد پرو/پلاس مجهز به نمایشگری ۱۲.۹ اینچی خواهد بود و از ۲ گیگابایت حافظه ی رم در کنار چیپست A8X بهره می برد. علاوه بر این موارد شایعاتی نیز در رابطه با ارائه ی یک استایلوس برای تبلت عظیم الجثه ی کوپرتینویی ها شنیده شده است.

کنفرانس WWDC که در ماه ژوئن (اواسط الی اواخر خرداد ماه) برگزار می گردد، می تواند منطقی ترین زمان انتخابی از جانب اپل برای معرفی تبلت تازه اش باشد. این کمپانی امید دارد با معرفی آیپدی ۱۲ اینچی قادر شود، رقابتی تازه با بازار محصولات هیبریدی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت خصوصاً تبلت سرفس پرو ۳ را آغاز نماید.

هر چند تا به حال هیچ یک از شایعات مرتبط به تبلت مورد اشاره از جانب اپل رد و یا تائید نشده اند، اما شرکت مذکور پس از تغییر ابعاد نمایشگر تلفن هوشمندش به موفقیتی بسیار فراتر از آنچه در نگاه اول انتظار می رفت دست یافت و از همین رو ابداً بعید نیست مدیران این کمپانی تصمیمی مشابه را در مورد خط تولید تبلت هایشان اتخاذ کرده باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • samsungmobile
    samsungmobile | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    هر موقع شکافهای اسپیکر یه طرف باشند کلا یه دونه اسپیکر مثل آیفون 5 اس پس این کلا میشه 2 تا اسپیکر.
    آیپد پرو رقیب سرفیس 3 ؟ خیلی باس بدو تا برسه به سرفیس

  • TROOL
    TROOL | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی خوبه

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    مثل این که جا برای داک هم داره!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    اینجور که معلومه میخواد یه غول رو تحویل بازار بده ، امیدوارم تو بحث چالش باطری بتونه خوب باشه و اینکه برای یه صفحه نمایش بزرگ سیستم عاملی رو که روی یه گوشی ۴.۷ اینچی کار کرده به درد نمیخوره باید ios رو کلا بازسازی کنه و یک مالتی تسکنگ جذاب بیاره داخلش

مطالب پیشنهادی