ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزونه های برگزیده برای مرورگرها؛ قسمت دوم

افزونه های مرورگر، بی شباهت به اپلیکیشن های موبایل نیستند. اپلیکیشن ها بین کاربر و گجت رابطه تعاملی برقرار کرده و موبایل را از یک وسیله صرفا ارتباطی، به ابزاری همه کاره یا به قول ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

افزونه های مرورگر، بی شباهت به اپلیکیشن های موبایل نیستند. اپلیکیشن ها بین کاربر و گجت رابطه تعاملی برقرار کرده و موبایل را از یک وسیله صرفا ارتباطی، به ابزاری همه کاره یا به قول معروف آچار فرانسه تبدیل می کنند. افزونه ها نیز در حکم اپلیکیشن برای مرورگر ظاهر می شوند.

حالا که سال جدید و فرصت دوباره از نو شدن فرا رسیده، بد نیست که سری به دنیای وسیع افزونه ها بزنیم و مرورگرهایمان را به جدیدترین و کاربردی ترین هایشان مجهز کنیم. برای آشنایی با بهترین افزونه ها، ما در دیجیاتو برایتان نمونه هایی عالی را برگزیده ایم و هر روز به معرفی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید. 

To Do List

To Do list 1

وقتی که To Do List را در مرورگرتان داشته باشید، دیگر احتیاجی به نوشتن فهرست کارهای انجام نشده روی کاغذ نخواهید داشت. با این افزونه می توان یک فهرست از کارها تهیه کرد و وقتی انجام شدند، در مربعشان تیک زد. تگ گذاری رنگی، کارکرد آفلاین و همگام ساختن فهرست ها با دستگاه های دیگر (از طریق ورود به حساب کاربری گوگل کروم) از امکانات بسیار خوب To Do List هستند.

To Do List

To Do List

سازنده: Agiliq قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.1 مگابایت زبان:

 Google Mail Checker

unnamed (1)

چک کردن ایمیل کار ملال آوری است، آن هم وقتی که مجبور باشید در طول روز چندین مرتبه این کار را انجام دهید. Google Mail Checker در نوار ابزار گوگل کروم جاخوش می کند و در لحظه ای که ایمیل جدیدی دریافت کنید، آن را از طریق آیکن مخصوصش به شما اطلاع می دهد. اگر هم قصد خواندن ایمیل را داشته باشید، کافیست روی همین آیکن کلیک کرده تا به اینباکس جیمیل راهنمایی شوید.

Google Mail Checker

Google Mail Checker

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.1 مگابایت زبان:

 Pushbullet

Pushbullet 2

Pushbullet هر اتفاقی که در موبایل اندرویدی شما رخ دهد را در صفحه مرورگر به نمایش در می آورد، بنابراین با نصب آن روی کروم یا فایرفاکس، احتیاجی به چک کردن تلفن هوشمندتان نخواهید داشت. با این افزونه کاربردی می توانید ببینید که چه کسی در حال زنگ زدن است، پیامک ها را بخوانید و به آنها پاسخ دهید؛ حتی در شرایطی که موبایل در اتاقی دیگر و دور از دسترس شماست.

Pushbullet

Pushbullet

سازنده: pushbullet.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم و فایرفاکس حجم: 0.3 مگابایت زبان:

 Foxtab Speed Dial

Foxtab 1

افزونه Fox Tab به شما اجازه می دهد تا لینک وبسایت های محبوب خود را در قالبی زیبا و منظم، به بخش New Tab مرورگر بیاورید. با این کار، یک کلیک روی آیکن وبسایت ها کافیست که به آن وارد شده و زحمت تایپ نام سایت در نوار آدرس مرورگر را از دوشتان بردارید.

Foxtab Speed Dial

Foxtab Speed Dial

سازنده: getfoxtab.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.5 مگابایت زبان:

 ™Category Tabs for Google Keep

Category Tab 11

اگر از کاربران اپلیکیشن نت برداری گوگل کیپ باشید، این افزونه را بسیار مفید و کاربردی خواهید یافت. با Category Tabs می توان کلیه نت های گوگل کیپ را دسته بندی کرد و برای هر دسته، رنگ خاصی در نظر گرفت. با این کار هم به یادداشت هایتان نظم و ترتیب می بخشید و هم زمان زیادی را برای پیدا کردنشان تلف نخواهید کرد.

™Category Tabs for Google Keep

™Category Tabs for Google Keep

سازنده: carlosjeurissen.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • نیما
    نیما | ۹ فروردین ۱۳۹۴

    بیشتر برای کروم میذارید، به فکر فایرفاکسی ها هم باشید

  • TROOL
    TROOL | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    خیلی خوبو کاربردی

  • سهیل
    سهیل | ۲ فروردین ۱۳۹۴

    PushBullet رو شدیدا توصیه می کنم. مخصوصا که API در اختیار برنامه نویسا میزاره که خیلی به کار میاد! فقط برای راه اندازیش باید از فیلتر شکن استفاده کنین.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی