ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

جزئیات و اطلاعات تازه ای در مورد نمایشگر و ابعاد HTC One M9 Plus منتشر شد

در حالیکه این روزها اکثر حواس ها به نقد و بررسی های صورت گرفته پیرامون پرچمدار تازه وارد HTC یعنی One M9 معطوف گشته، رفته رفته شایعات در مورد محصول تازه و البته جذاب تری از ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۴

در حالیکه این روزها اکثر حواس ها به نقد و بررسی های صورت گرفته پیرامون پرچمدار تازه وارد HTC یعنی One M9 معطوف گشته، رفته رفته شایعات در مورد محصول تازه و البته جذاب تری از این شرکت موسوم به One M9 Plus داغ تر می شوند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

تا پیش از این گفته میشد M9 Plus‌ در اصل یک نمونه ی بزرگتر از M9 اخیراً معرفی شده خواهد بود که به نمایشگری QHD به همراه حسگر اثر انگشت مجهز شده است.

اما در شایعات متعددی که راجع به این محصول منتشر شده اند تناقضات زیادی دیده می شود، تا جایی که حالا گمان می رود کمپانی تولید کننده هنوز به قطعیتی در موردش نرسیده و تصمیم نهایی خود را راجع به مشخصات فنی اتخاذ نکرده است.

در همین راستا امروز @OnLeaks مجدداً در توییتی دو مورد از جزئیات M9 Plus که شامل ابعاد بدنه و سایز نمایشگر می شوند را افشا نموده. وی ذکر کرده که صفحه نمایش موبایل مورد بحث احتمالاً ۵.۲ اینچی خواهد بود و با توجه به رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی آن، تراکم این نمایشگر به ۵۶۵ppi خواهد رسید.

ضمناً One M9 Plus از اصول پیشین طراحی موبایل های HTC پیروی نموده و ابعادی برابر با ۱۵۰.۹ در ۷۲.۵ در ۱۰.۱۵ میلی متر خواهد داشت. در صورتیکه این اندازه ها صحت پیدا کنند اسمارت فون یاد شده با وجود بهره مندی از نمایشگری هم اندازه ی صفحه نمایش اکسپریا Z3، جثه اش از پرچمدار کنونی سونی قدری بزرگتر است.

از سایر مشخصه های موبایل مذکور که تا کنون در شایعات به بیرون درز یافته اند نیز می توان به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون/مدیاتک، ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۴ مگاپیکسلی و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • united
    united | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    ای کاش 5.5 اینچ کمتر نزنه

    من دلم رو صابون زدم آخه :|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی