ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حضور پیش فرض اپلیکیشن های مایکروسافت در تبلت های اندرویدی سامسونگ

به نظر می آید سامسونگ با ارائه ی مجموعه اپلیکیشن های آفیس به صورت پیش فرض بر روی تبلت های اندرویدیش در حال بسط و گسترش دادن همکاری های تجاری خود با مایکروسافت است. این اقدام در ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۴

به نظر می آید سامسونگ با ارائه ی مجموعه اپلیکیشن های آفیس به صورت پیش فرض بر روی تبلت های اندرویدیش در حال بسط و گسترش دادن همکاری های تجاری خود با مایکروسافت است.

این اقدام در حالی صورت می پذیرد که اندکی قبل و در زمان معرفی تلفن هوشمند گلکسی S6 نیز کمپانی کره ای اعلام کرده بود برخی از اپلیکیشن های ردموندی ها همانند اسکایپ، OneDrive و OneNote در فولدری با عنوان "Microsoft Apps" بر روی صفحه ی خانگی موبایل مذکور پین شده اند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ از نیمه ی ابتدایی سال جاری اقدام به ارائه ی پیش فرض اپلیکیشن های Word، Excel، PowerPoint، OneNote، OneDrive و اسکایپ بر روی تبلت های برگزیده اش خواهد کرد. ضمناً شرکت یاد شده قصد دارد به مشتریان خود در دنیای کسب و کار که از ابزارهای این کمپانی بهره می جویند نیز پلن های ویژه ای را جهت استفاده از سرویس Office 365 مایکروسافت عرضه نماید.

Peggy Johnson، مدیر بخش توسعه ی تجاری مایکروسافت، در همین رابطه توضیح می دهد: "ما سعی داریم بهترین سرویس های شرکت مان در راستای بهره وری بیشتر را بر روی انواع مختلفی از ابزارها در اختیار عموم بگذاریم و همکاری با سامسونگ نیز نشانه هایی از همین کوشش محسوب می گردد. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند در هر جایی و به هر منظوری از این خدمات استفاده برده و بیشترین کارایی و بهره وری خود را ارائه نمایند."

ناگفته نماند که ردموندی ها تنها یک ماه پیش به مجادله ی حقوقی شان با سامسونگ بر سر حق امتیاز پتنت های اندرویدی خاتمه دادند و حالا وارد شراکتی شده اند که طی آن نقشه ی مایکروسافت برای حضور آفیس در پلتفرم های مختلف سخت افزاری در حال محقق شدن است.

این دو کمپانی در ماه گذشته و طی نطقی مشترک خاتمه یافتن نزاع میان خود را به اطلاع رسانه ها رساندند و سپس قراردادی تازه که مفاد آن محرمانه باقی مانده را امضا نمودند.

طبق اطلاعاتی که از دادگاه مرتبط به دعوای حقوقی میان سامسونگ و مایکروسافت به بیرون درز پیدا کرده، ظاهراً اهالی شرکت آمریکایی توانسته اند در سال ۲۰۱۳ از غول تکنولوژی کره ای بابت عدم رعایت امتیاز پتنت هایشان ۱ میلیارد دلار غرامت دریافت نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    دمش گرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی