ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

لنوو موبایل K3 Note را معرفی کرد

لنوو در نمایشگاه MWC 2015 حسابی خوش درخشید و از چند دستگاه موبایل، پرده برداری به عمل آورد. با این حال به نظر می رسد که تیر های ترکش لنوو هنوز تمام نشده و این ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۴

لنوو در نمایشگاه MWC 2015 حسابی خوش درخشید و از چند دستگاه موبایل، پرده برداری به عمل آورد. با این حال به نظر می رسد که تیر های ترکش لنوو هنوز تمام نشده و این شرکت چینی هنوز محصولات دیگری نیز برای معرفی دارد.

لنوو امروز موبیال K3 Note را معرفی کرد. فبلتی که امید می رود با سخت افزار قدرتمندش، توجه کاربرانی که به دستگاه های بزرگ علاقه مند هستند را به خود جلب کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا موبایل جدید لنوو بیشتر آشنا شویم.

K3 Note نمایشگری ۵.۵ اینچی دارد و با استفاده از پنل IPS، تصاویر را با رزولوشن 1080p در برابر چشمان کاربر قرار می دهد. قدرت سخت افزاری این دستگاه توسط پردازنده هشت هسته ای MT6752 که ساخت شرکت مدیاتک است، تامین می شود. این پردازنده فرکانسی ۱.۷ گیگاهرتزی دارد و در کنار خود از کمک رمی ۲ گیگابایتی نیز بهره می جوید.

دوربین پشتی دستگاه ۱۳ مگاپیسکلی است و دوربین جلو از سنسوری ۵ مگاپیکسلی برای عاشقان سلفی، استفاده می کند. باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر در ساعت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت، از جمله دیگر ویژگی های فنی این دستگاه به شمار می روند.

K3 Note به صورت پیش فرض با اندروید ۵ به بازار عرضه می شود و کاربران می توانند نرم افزار این دستگاه را با رابط کاربری Vibe UI 2.5 تجربه نمایند. امکان پشتیبانی از دو سیم کارت، از جمله دیگر ویژگی های فبلت جدید لنوو است که می توان به آن اشاره نمود.

K3 Note از قابلیت اتصال به شبکه 4G برخوردار است و در دو رنگ زرد و سفید، به بازار عرضه می شود. لنوو در حال حاضر این محصول را با قیمت ۱۴۵ دلار در چین عرضه کرده و هنوز اطلاعاتی را در مورد عرضه جهانی آن، منتشر نکرده است.

Lenovo-K3-Note_2-w600Lenovo-K3-Note_3-w600 Lenovo-K3-Note_4-w600 Lenovo-K3-Note_5-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • kamran
    kamran | ۲۶ شهریور ۱۳۹۴

    من دو راه برا خریدن گوشی های چینی پیشنهاد میکنم یکی که سایت علی اکسپرس هست زیر مجموعه ی علی بابا مال چین هست بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی اسیاست که تعدادی فروشنده جمع شدن و کالا میفرشن مثل ایبی و یکی دیگه بست چاینا که قیمتش از علی اکسپرس گرونتره البته علی اکسپرس دردسر داره اما قیمت ارزونتره تازه بست چاینا خودش کار هارو انجام میده اما قیمت.من خواستم راهنماییتون کنم با تشکر

  • چی میگی؟؟؟
    چی میگی؟؟؟ | ۳۰ تیر ۱۳۹۴

    ولی یه اشکالی داره اونم اینه که از دو گیگ رمش فقط حدود نیم گیگ در اختیار مصرف کنندس اینو من نمیگم بنچمارک میگه ولی کلا با این قیمت خوبه

    • محمد
      محمد | ۷ آذر ۱۳۹۴

      من این گوشی رو دارم شما برعکس میگی نیم گیگ مورد استفاده نیست

  • saeed
    saeed | ۵ تیر ۱۳۹۴

    خب اين همه حسين كُرد خوندي چطوري و از كجا ميشه خريد حاجي منبري ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی