ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ مشت زنان بی باک

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. درست است که یک سال پیرتر شده ایم، اما قلب هایمان به امید روزهای خوب، گرم تر، با طراوت تر و با شور و شوق بیشتری از سال های گذشته می تپد.

حالا که سال جدید فرا رسیده و تعطیلات دل انگیزی را پیش رو داریم، وقت آن است که به روح و جسممان استراحت دهیم تا سال جدید را با آرامش و روحیه ای عالی آغاز کنیم. بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و هفت سنگ ویژه نوروزی همراه باشید.

Frisbee Forever 2

Frisbee Forever 2 scr

بازی با فریزبی یا همان بشقاب پرنده، از تفریحات خوب دوران کودکی ما بود و Frisbee Forever آمده تا این خاطرات را زنده کند. در این بازی زیبای سه بعدی، کنترل یک فریزبی پرنده در دستان شماست تا در برابر موانع جاخالی بدهید، حلقه ها را رد کرده و ستاره ها را جمع آوری کنید. بازی مجموعا 75 مرحله دارد که با جزئیات بی نظیری طراحی شده اند. کنترل فریزبی را هم می توانید از طریق دکمه ها در دست بگیرید یا با استفاده از حسگرهای موبایل، لذت مانور دادن هایتان را دوچندان کنید.

Frisbee® Forever 2

Frisbee® Forever 2

سازنده: Kiloo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 41.8 / 48 مگابایت زبان:

 EA SPORTS™ UFC

EA Sports UFC scr

محدودیت های مسابقات UFC کمتر از سایر رشته های رزمی است و همین هم عامل محبوبیت آن در سال های اخیر شده، بنابراین عجیب نیست که الکترونیک آرتز UFC را به صفحات نمایش موبایل ها بیاورد. بیش از 70 مبارز واقعی و لایسنس شده در بازی حضور دارند که می توانید در تورنمنت ها کنترلشان را بر عهده بگیرید. نکته قابل توجه در مورد بازی، گرافیک باورپذیر و پرجزئیاتی است که آن را هم ردیف عناوین کنسولی قرار داده. البته بازی حجم قابل توجهی از حافظه موبایل را اشغال می کند، ولی مطمئنا از دانلودش پشیمان نخواهید شد.

EA SPORTS™ UFC

EA SPORTS™ UFC

سازنده: Electronic Arts قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 591 / 406 مگابایت زبان:

Flop Rocket

Flop Rocket scr

ظاهر Flop Rocket بیش از همه یادآور R-Type، عنوان آرکید کلاسیک است اما گیم پلی به مراتب جذاب تر و کامل تری را در آن تجربه می کنید. سفینه کوچک شما در بازی، غارهای تاریک را در می نوردد و با دشمنانی مثل کرم های غول پیکر و اردک های فضایی روبروست. وظیفه شما در بازی کنترل این سفینه، مبارزه با فضایی ها و جمع آوری آیتم های گوشه و کنار بازیست. البته اگر خوش شانس باشید، ممکن است گذرتان به یک دریچه زمانی بیفتد تا مراحل را با سرعت بالاتر و دردسر کمتری رد کنید.

Flop Rocket

Flop Rocket

سازنده: Butterscotch Shenanigans, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 28 / 27 مگابایت زبان:

Transport Empire

Transport Empire scr

استودیوی Game Insight علاقه شدیدی به ساخت عناوین شبیه ساز دارد؛ از این رو پس از ساخت شبیه ساز فرودگاه Airport City، به سراغ شبیه سازی خطوط حمل و نقل رفته. عنوان استراتژی Transport Empire در انگلستان دوره ویکتوریایی دنبال می شود و هدف نهایی شما در بازی، احداث و گسترش مسیرهای حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی است. این بازی برای اجرا نیازی به اینترنت ندارد، بنابراین با دانلودش می توانید بدون نیاز به اتصال اینترنتی از مدیریت مسیرهای حمل و نقل لذت ببرید.

Transport Empire

Transport Empire

سازنده: Game Insight, LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 299 / 271 / 205 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amirhossein
    amirhossein | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    دوستان داشتم تو جی اس ام آرنا چرخ می زدم که دوتا چیز دیدیم ، تست باتری ام ۹ اومد و ۶۲ ساعت شد که یعنی ۲ ساعت ضعیف تر از اس ۶ که این قدرت سامی تو بهینه سازی نرم افزار و سخت افزار رو نشون میده. دو اینکه برای مشکل داغ کردن گوشی ام ۹ آپدیتی به منظور کم تر کردن کلاک پردازنده منتشر شده که با افت پرفورمنس همراهه! اما دمای گوشی به حد نرمال رسیده که به نظر خبر خوبی برای دوستداران اچ تی سی میاد.

    • amirhossein
      amirhossein | ۴ فروردین ۱۳۹۴

      برای این گفتم قدرت سامسونگ رو نشون میده چون داره با باتری ضعیف تر، صفحه نمایش با رزولوشن بیشتر، و پردازنده با کلاک بالاتر عمر باتری بیشتری میده :)

  • jau
    jau | ۴ فروردین ۱۳۹۴

    معرفی بازی دفاعی انقدر براتون سخته !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی