ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افزونه های برگزیده برای مرورگرها؛ قسمت پنجم

افزونه های مرورگر، بی شباهت به اپلیکیشن های موبایل نیستند. اپلیکیشن ها بین کاربر و گجت رابطه تعاملی برقرار کرده و موبایل را از یک وسیله صرفا ارتباطی، به ابزاری همه کاره یا به قول ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۹

افزونه های مرورگر، بی شباهت به اپلیکیشن های موبایل نیستند. اپلیکیشن ها بین کاربر و گجت رابطه تعاملی برقرار کرده و موبایل را از یک وسیله صرفا ارتباطی، به ابزاری همه کاره یا به قول معروف آچار فرانسه تبدیل می کنند. افزونه ها نیز در حکم اپلیکیشن برای مرورگر ظاهر می شوند.

حالا که سال جدید و فرصت دوباره از نو شدن فرا رسیده، بد نیست که سری به دنیای وسیع افزونه ها بزنیم و مرورگرهایمان را به جدیدترین و کاربردی ترین هایشان مجهز کنیم. برای آشنایی با بهترین افزونه ها، ما در دیجیاتو برایتان نمونه هایی عالی را برگزیده ایم و هر روز به معرفی چند مورد از آنها خواهیم پرداخت.

با دیجیاتو همراه باشید. 

1Password

1Password

پسورد منیجر اول دنیا، در دنیای افزونه ها هم پیشتاز است. با نصب 1Password دو چیز مهم به دست خواهید آورد: اولا دیگر رمزهای عبورتان را فراموش نمی کنید و ثانیا برای وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور، پر کردن فرم های بانکی و ثبت نام احتیاجی به تایپ نخواهید داشت، بلکه افزونه این کار را برایتان انجام می دهد. البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این افزونه، باید حتما نسخه چهارم 1Password را برای ویندوز یا مک نصب کنید.

1Password

1Password

سازنده: agilebits.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.1 مگابایت زبان:

PhotoFunia

Photofunia 11

با PhotoFunia، از عکس های معمولی، تصاویری شگفت انگیز بیافرینید. کافیست عکستان را در فتوفانیا آپلود کنید، افکت مورد نظر را انتخاب کرده و به انتظار جادوی آن بنشینید؛ لحظاتی بعد سر شما روی بدن سوپرمن قرار خواهد گرفت و در کسری از ثانیه، به ابرقهرمان تبدیل خواهید شد. بزرگترین مزیت فتوفانیا، بروزرسانی منظم افکت های آن است، طوری که هر هفته حداقل ده افکت جدید را برای دگرگون کردن تصاویرتان در آن خواهید یافت.

PhotoFunia

PhotoFunia

سازنده: photofunia.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.1 مگابایت زبان:

Todoist

ToDoist 1

افزونه Todoist به اندازه اپلیکیشن موبایلش محبوب و کاربردی است. با این افزونه قادرید لیست کارهای انجام نشده تهیه کنید، برای هر کار در تقویم یادآور بگذارید، ایمیل هایتان در جیمیل و آتلوک را به صورت یک رویداد در آن ثبت کنید و به همه آنها از طریق مرورگرهای مختلف، اندروید و آیفون دسترسی داشته باشید.

Todoist

Todoist

سازنده: todoist.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم و فایرفاکس حجم: 0.1 مگابایت زبان:

Momentum

Momentum 11

Momentum به صفحه New Tab مرورگر شما روح تازه ای می بخشد. این افزونه 26 مگابایتی، صفحه تب جدید را به والپیپرهایی چشم نواز مزین کرده و اطلاعاتی همچون ساعت، وضعیت آب و هوای شهر محل سکونت، فهرست انجام کارها و هدف روز (که خودتان تعیین می کنید) را به نمایش در می آورد. به هیچ وجه دانلود این افزونه زیبا را برای مرورگر کروم از دست ندهید.

Momentum

Momentum

سازنده: momentumdash.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 26.46 مگابایت زبان:

Nimbus Notes

Nimbus Notes 1

Nimbus Notes افزونه ای است که شما را در تهیه یک یادداشت مصور از صفحات اینترنتی یاری می نماید. با داشتن این افزونه کافیست تا هر تصویر، متن یا لینکی که مورد نظر شماست را با یک درگ و دراپ ساده، به شکل یک یادداشت مصور درآورید. ضمنا این افزونه دارای قابلیت همگام شدن نیز هست، بنابراین قادرید به کلیه یادداشت هایتان از هر مرورگر دیگری دسترسی داشته باشید.

Nimbus Notes

Nimbus Notes

سازنده: everhelper.me قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: گوگل کروم حجم: 0.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    یچی مثل Momentum برای فایرفاکس معرفی میکنید ؟؟؟؟

  • TROOL
    TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    جالب بودن مرسی

  • محمد
    محمد | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    افزونه ی Infinity New Tab رو نصب کردم . فوق العادست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی