ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری تازه از تلفن هوشمند HTC One M9+

بازار شایعات هر روز در مورد HTC One M9+ داغ تر و داغ تر می شود و اخیراً تصاویری تازه از این تلفن هوشمند لو رفته اند که به نظر می آید بیش از سایر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۴

بازار شایعات هر روز در مورد HTC One M9+ داغ تر و داغ تر می شود و اخیراً تصاویری تازه از این تلفن هوشمند لو رفته اند که به نظر می آید بیش از سایر عکس هایی که تا کنون مشاهده کرده بودیم به واقعیت نزدیک تر هستند.

طبق این تصاویر تکنولوژی دوربین های دوگانه که از پشت One M9 به جلوی آن منتقل شده بود هنوز نقشی اساسی در فبلت تایوانی ها دارد و سنسور اثر انگشت این محصول نیز ظاهری شبیه دکمه ی Home و حسگرهای موبایل های پیشین سامسونگ را به خود گرفته است. همچنین دکمه ی مذکور سبب گشته تا در قسمت پایینی موبایل مورد بحث اسپیکرهای BoomSound به دو قسمت جداگانه تقسیم شوند.

بر مبنای اطلاعاتی که در شایعات قبلی شنیده شده HTC One M9+ از پردازنده ی هشت هسته ای MT6795T مدیاتک (این چیپست ممکن است بر حسب منطقه ی عرضه تغییر کرده و اسنپدراگون ۸۱۰ جایگزین آن گردد) در کنار ۳ گیگابایت حافظه ی رم بهره خواهد برد.

گزارش ها می افزایند دوربین این اسمارت فون ۲۰.۱ مگاپیکسلی بوده و کمپانی سازنده آن را با ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی و اندروید ۵.۰ مجهز به رابط کاربری Sense 7.0 آماده ی عرضه به بازار خواهد نمود.

در ادامه ی مطلب می توانید تصاویر تازه منتشر شده را مشاهده کنید.

proto-htc-one-m9-plus-01 proto-htc-one-m9-plus-02 proto-htc-one-m9-plus-03

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • mohsen winphone
    mohsen winphone | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    متاسفانه با سابقه لو رفتن های اچ تی سی باید مطمئن باشیم که یه همچین افتضاحی قراره معرفی بشه... واقعا محدودیت اچ تی سی واسه سنسور اثر انگشت چی بوده که مجبور به اجرای اون روی دکمه سخت افزاری اونم جلوی گوشی بشه... ربطی به پردازنده نداره چون تو وان مکس با sd600 سنسور اثر انگشت به اون خوبی اجرا شده بود در حقیقت اچ تی سی اولین کمپانی بود که جای مناسبی واسه سنسور اثر انگشت تو گوشی هایی که کلید هوم سخت افزاری ندارند انتخاب کرد و هوآوي هم از همین جاگذاری به شکل مناسبی استفاده کرد... حالا چرا اچ تی سی به همچین طرح افتضاحی رو به کار برده جای سوال داره... خدا کنه فکر بهتری واسه این کلید کرده باشه البته اگه هدف دیگه ای داشت تا حالا لو رفته بود... فبلت وان مکس همین حالا هم فبلت زيبائيه...

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    نه اچ تی سی رو دیگه دوست ندارم توی وان مکس اثر انگشت به اون خوبی کار کردی دیگه چه دلیلی داره دکمه هوم بزاری

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی