ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی HP شرکت بیتس را با Bang & Olufsen جایگزین کرد

سال گذشته و زمانی که اپل اعلام کرد به زودی کمپانی بیتس الکترونیکس را به تملک خود درخواهد آورد، شرکت HP اظهار داشت که کماکان از این برند تا سال ۲۰۱۵ در محصولات خودش استفاده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۵ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

سال گذشته و زمانی که اپل اعلام کرد به زودی کمپانی بیتس الکترونیکس را به تملک خود درخواهد آورد، شرکت HP اظهار داشت که کماکان از این برند تا سال ۲۰۱۵ در محصولات خودش استفاده خواهد نمود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اما رفته رفته و با فرا رسیدن موعد مقرر کمپانی مذکور دیگر نمی تواند تکنولوژی های برندی که به کوپرتینویی ها متعلق گشته را در تولیداتش به کار گیرد و به همین علت اکنون HP به سراغ Band & Olufsen رفته و آنها را به عنوان شریک جدیدشان در زمینه ی محصولات و فنی آوری های صوتی معرفی نموده است.

HP تا پیش از این از تکنولوژی های صوتی بیتس در برخی از تبلت های اندرویدی و همینطور کامپیوترهای شخصی اش بهره می برد و البته بر روی همگی این محصولات علاوه بر لوگوی خود کمپانی تولید کننده لوگوی همکار آنها در زمینه ی صدا نیز قابل رویت بود.

Bang & Olufsen برندی دانمارکی با نود سال سابقه در عرصه ی تولید ابزارهای صوتی بسیار با کیفیت است که طی سال های اخیر وظیفه ی تامین تجهیزات مورد نیاز دو شرکت خودروسازی آلمانی یعنی آئودی و BMW را نیز بر عهده داشته.

کمپانی آمریکایی قصد دارد با همراهی شریک تجاری جدیدش مدل های مختلفی از نوت بوک ها، دسکتاپ ها و تبلت های خودش را به سیستم ها و خروجی صوتی بسیار با کیفیت و دقیق تجهیز کند. در گجت ها و ابزارهای مورد اشاره بردهای حساس صوتی پیاده سازی شده بر روی مادربرد، به شکلی ویژه در مقابل سیگنال ها و نویزهای مزاحم تولیدی از جانب سایر قطعات محافظت خواهند شد.

اولین محصول HP که لوگوی Bang & Olufsen هم بر روی آن درج شده یک کامپیوتر دسکتاپ خواهد بود که قرار است در طول فصل بهار سال جاری به بازار بیاید. هنوز سخنی در مورد زمان عرضه تبلت ها و سایر گجت های مشترک این دو کمپانی به میان نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۵ فروردین ۱۳۹۴

    سانهایزر بهتر بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی