ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب به دنبال توییچ؛ گوگل سرویس استریم بازی راه می اندازد

گوگل سال گذشته موفق به خرید توییچ نشد (و یا شاید مایل به خرید آن نبود) اما به نظر می رسد که با این وجود، هنوز هم علاقه خود به استریم کردن بازی های ویدیویی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۲۰

گوگل سال گذشته موفق به خرید توییچ نشد (و یا شاید مایل به خرید آن نبود) اما به نظر می رسد که با این وجود، هنوز هم علاقه خود به استریم کردن بازی های ویدیویی را از دست نداده است.

بر اساس گزارش The Daily Dot، یوتوب در حال راه اندازی سرویس استریم زنده ای است که روی بازی های ویدیویی و مخصوصا ورزش های الکترونیکی تاکید خاصی دارد. گفته شده که این سرویس، اواخر خرداد ماه در نمایشگاه E3 رونمایی خواهد شد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سال گذشته، شایعه شده بود که یوتوب می خواهد با مبلغ 1 میلیارد دلار، توییچ را بخرد اما چندی نگذشت که آمازون با 970 میلیون دلار، صاحب آن شد. جف بزوس، مدیرعامل آمازون، در آن زمان گفت:‌ "مخابره و تماشای گیم پلی،‌ یک پدیده جهانی است."

از آگوست سال گذشته تاکنون، توییچ در حال گسترش است، به پلتفرم های جدیدی پا گذاشته و فضاهای جدیدی مثل موسیقی را هم تجربه می کند. توییچ ماهانه 100 میلیون بازدیدکننده و 1.5 میلیون مخابره کننده دارد.

ورزش های الکترونیکی هم در سوی دیگر روز به روز بزرگ تر می شوند و اهمیت بیشتری پیدا می کنند. مسابقات قهرمانی سال گذشته دوتا 2، جایزه ای 10 میلیون دلاری داشت و 20 میلیون نفر به تماشای آن نشستند. این مسئله به قدری حائز اهمیت بود که روی جلد اصلی نیویورک تایمز قرار گرفت.

رقیب دوتا 2، لیگ آو لجندز هر ماه 67 میلیون کاربر دارد و رقبای بزرک دیگری چون بلیزارد نیز، عنوان های مخصوص خود را می سازند.

با در نظر گرفتن همه این ها، عجیب نیست که یوتوب هم می خواهد سهمی از بازار داشته باشد. به هر حال، برای گوگل طبیعی نیست که از شرکت های دیگر عقب بماند و سودی از بازار موجود نبرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • saeed-nz
    saeed-nz | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    چه فایده ؟؟؟؟؟؟
    اینجا ایران است
    یوتیوب فیلتر.اینترنت حجمی به قیمت خون ادم بهت میدن
    همین تویچ با موبایل نگاه میکنی به خودت میای کلی حجمتو خورده به دل ادم میمونه مثلا استارکرافت رو بشینی یه بازیشو کامل بدون دقدقه تموم شدن حجمت نگاه کنی
    دیگه عضو شدن و استریم کردن تصویر خودت بمونه

  • TROOL
    TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    راه بنداز اغا راه بندازش :-D

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    سخته باز کردن جا در دل گیمر ها!
    توییچ این کارو به بهترین صورت ممکن انجام داده! ولی گوگل!یوتیوب! می تونن! سخته!

مطالب پیشنهادی