ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت ساعت هوشمند Urbane از ال جی مشخص شد

ماه پیش کمپانی ال جی در اقدامی منحصر به فرد اولین اسمارت واچ دارای پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE را معرفی کرد و حالا این ساعت قرار است از روز جمعه ۲۷ مارس (۷ فروردین) ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

ماه پیش کمپانی ال جی در اقدامی منحصر به فرد اولین اسمارت واچ دارای پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی LTE را معرفی کرد و حالا این ساعت قرار است از روز جمعه ۲۷ مارس (۷ فروردین) در اختیار کاربران کشور کره جنوبی قرار گیرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول از مدل پایه اپل واچ که ۳۴۹ دلار فروخته می شود گران تر بوده و شرکت تولید کننده اش تصمیم دارد آن را در ازای ۶۵۰.۰۰۰ وون (۵۹۰ دلار) به فروش برساند.

البته باید در نظر داشت به لطف پشتیبانی از تکنولوژی LTE ساعت Urbane‌ می تواند در درون خود یک سیم کارت جای داده و به برقراری تماس های تلفنی به صورت مستقل بپردازد. ضمناً اسمارت واچ مورد بحث توانایی اتصال به تلفن های هوشمند از طریق بلوتوث را نیز دارد، هر چند برای این منظور موبایل شما باید حتماً مجهز به اندروید ۴.۴ کیت کت یا نسخه های بالاتر از آن باشد.

اسمارت واچ Urbane‌ از استیل ساخته شده و از یک نمایشگر گرد ۱.۳ اینچی P-OLED با رزلوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل به همراه یک گیگابایت حافظه ی رم و چیپست اسنپدراگون ۴۰۰ بهره مند است.

برای این گجت دارای استاندارد IP67 (این استاندارد به معنای مقاومت در برابر آب بوده) باتری ۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده و ال جی در رابطه با طراحی آن تلاش نموده تا جلوه ای زیبا و حتی تا حدی لوکس به آن ببخشد.

کمپانی کره ای در مورد قیمت نهایی محصولش در سایر بازار ها هنوز سخنی به میان نیاورده و باید منتظر ماند و دید آیا Urbane‌ در دیگر نقاط جهان نیز با قیمتی ۵۹۰ دلاری عرضه خواهد گشت یا اینکه ال جی بر حسب مناطق مختلف در قیمت گذاریش ملاحظاتی را اعمال خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • V For Vandeta
    V For Vandeta | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    با درود و شادباش نوروزی

    این سایت قیمتاش فوق العاده اس من چند تا خرید کردم به نظرم من از لحاظ قیمتی زیاد با هم فرق ندارن بحث باطریش و نمی دونم ولی هر چی هست لومیا با برند نوکیا با لومیا با برند مایکروسافت زمین تا آسمون فرق داره فقط نوکیا خودم و همسرم 630 و 520 داریم در میان رده ها عالین ار هر لحاظ
    سایت کیو انلاین http://kyo.ir/

    اینم بد نیست
    http://banehshop.com/

    این سایتم اطلاعات خوبی درباره وینفون بهت می ده

    http://winphone.ir/

  • TROOL
    TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    قیمتش بالاست

  • farid
    farid | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    مگه این ساعت هارو از چی میسازن .قیمتش از پلی استیشن 4 و ایکس باکس گرونتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی