ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت هدفون Hoop by Coloud را معرفی کرد

همکاری اخیر مایکروسافت با یک سازنده لوازم جانبی صوتی از کشور سوئد به نام Coloud، منجر به تولید هدفون جدیدی به نام Hoop by Coloud برای اسمارت فون های سری لومیا شده است. این هدفون از ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

همکاری اخیر مایکروسافت با یک سازنده لوازم جانبی صوتی از کشور سوئد به نام Coloud، منجر به تولید هدفون جدیدی به نام Hoop by Coloud برای اسمارت فون های سری لومیا شده است.

این هدفون از نوع in-ear بوده، کاملا درون گوش قرار می گیرد و برای افرادی مناسب بوده که زندگی پر جنب و جوش تری از سایرین داشته و به ورزش های سنگین می پردازند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که گفتیم، این هدفون ها برای فعالیت های ورزشی مناسبند و مایکروسافت ادعا دارد که این هدفون می تواند در هنگام انجام ورزش های سنگین نیز، از خود عملکردی مناسب بر جای بگذارد.

این هدفون توسط مایکروسافت طراحی شده و قادر است در برابر گرد و خاک، غبار، قطره های آب و عرق از خود مقاومت نشان دهد. محصول مورد بحث همچنین از کابلی بهره می گیرد که از مواد بازتاب دهنده برخوردار است، در نتیجه هدفون یاد شده اجازه می دهد تا در تاریکی نیز، کاربر قابل مشاهده باشد تا از خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

همانگونه که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، حلقه ی سیم از بالای هدفون رد شده و به شکلی قابل تنظیم، به شما اجازه می دهد تا آن را برای سایز گوش خود تنظیم نموده تا در هنگام دویدن، خیالتان از بابت افتادن هدفون ها از گوش راحت باشد.

Hoop by Coloud از یک اسپیکر ۳۲ اهم استفاده کرده و فرکانس بازخوردش نیز بین ۲۰ الی ۲۰.۰۰۰ هرتز است؛ ۲۰.۵ گرم وزن دارد و در دمای منفی ۵ الی ۴۰ درجه سلسیوس نیز می توان از آن استفاده نمود.

هدفون یاد شده از همین حالا در اروپا با قیمت ۲۹ یورو قابل سفارش بوده و در سه رنگ سبز، نارنجی و مشکی به بازار عرضه می گردد. مایکروسافت همچنین توصیه می کند که در کنار لومیا 640 و XL640 از این هدفون استفاده شود؛ اگرچه سایر اسمارت فون های سری لومیا نیز با Hood سازگار هستند.

Microsofts-Hoop-by-Coloud-headphones (1) Microsofts-Hoop-by-Coloud-headphones (2) Microsofts-Hoop-by-Coloud-headphones (3) Microsofts-Hoop-by-Coloud-headphones (4)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    جالبن و کاربردی

  • مهدی
    مهدی | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    ایده های خوب و منحصر بفردی توش بکار رفته مخصوصاًً بازتاب نور و نحوه تنظیم طول سیم
    ولی به عنوان یه هدفون خیلی گرونه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی