ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ جادوگر نگهبان

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. درست است که یک سال پیرتر شده ایم، اما قلب هایمان به امید روزهای خوب، گرم تر، با طراوت تر و با شور و شوق بیشتری از سال های گذشته می تپد.

حالا که سال جدید فرا رسیده و تعطیلات دل انگیزی را پیش رو داریم، وقت آن است که به روح و جسممان استراحت دهیم تا سال جدید را با آرامش و روحیه ای عالی آغاز کنیم. بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و هفت سنگ ویژه نوروزی همراه باشید.

Moto Rider Traffic

Moto Rider Traffic Scr

یک جاده بی پایان پرترافیک و چندین موتورسیکلت قدرتمند در این بازی در اختیار شمایند تا با لایی کشی و گذر از موانع، بالاترین امتیاز ممکن را به اسم خودتان ثبت کنید. مثل بقیه بازی های رانر، در Moto Rider Traffic هم باید سکه ها را جمع آوری کنید و قدرت هایتان را با خرج کردن سکه ها افزایش دهید. بازی دارای گرافیک سه بعدی زیبایی است و کنترل موتور برای حسگرحرکتی موبایل بهینه سازی شده؛ با این وجود امکان کنترل با دکمه های لمسی به نظر کار آسان تری می نماید.

Moto Rider Traffic

Moto Rider Traffic

سازنده: Pococo Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 42 مگابایت زبان:

Wheel and Balls

Wheel and Balls 1

بازی aa که چندی پیش به معرفیش پرداختیم را خاطرتان هست؟ Wheel and Balls جدیدترین بازی سازنده aa است که دوباره همان رویه اعتیادآور بازی قبلی خود را در قالبی تازه به شما عرضه می کند. هدف در بازی، چسباندن توپ های رنگی به دایره متحرک وسط تصویر است؛ طوری که هیچ کدام از توپ ها به هم برخورد نداشته باشند. به نظر ساده می رسد نه؟ اشتباه می کنید. ورود به بازی کافیست تا بفهمید که این بازی به ظاهر ساده، یکی از چالش برانگیزترین عناوین فکری است که در عمرتان تجربه کرده اید.

Wheel and Balls by AA Games

Wheel and Balls by AA Games

سازنده: AA Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.3 مگابایت زبان:

Magic Touch: Wizard of Hire

Magic Touch 1

استودیوی نیتروم پس از تجربه موفق Platfrom Panic، این بار از سبک پلتفرمر با قواعد خاصش فاصله گرفته و فرمان های حرکتی را مبنای گیم پلی بازی جدید دفاع از قلعه اش قرار داده است. در Magic Touch، کنترل دستان جادوگر به گیمر سپرده می شود تا با خواندن وردهای جادویی، به دفاع از قلعه بپردازد. وردهای قدرتمندی که با فرمان حرکتی به بازی می دهید می توانند زمین را به آتش بکشند، اژدها را فرا بخوانند و حتی دشمنان را به قورباغه هایی چاق و زشت تبدیل کنند.

Magic Touch: Wizard for Hire

Magic Touch: Wizard for Hire

سازنده: Nitrome قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 33.5 / 27 مگابایت زبان:

Gun Strike 2

Gun Strike 2 scr

این عنوان شوتر فقط و فقط برای لذت بردن گیمر طراحی شده، بنابراین خبری از چیدن استراتژی و مخفی کاری در آن نیست؛ هر کاری که در آن می کنید، هرگز نباید دستتان را از روی ماشه بردارید. 24 کاراکتر مختلف، 41 سلاح مخرب و سیل بی پایان دشمنان در Gun Strike 2 انتظار یک گیمر حرفه ای را می کشند تا باشکوه ترین آتش بازی را در آن به راه بیندازد. بازی دارای بخش مالتی پلیری است که بهترین قسمت آن محسوب می شود و رقابت نفس گیری که در آن می بینید، دست کمی از بازی های آنلاین بزرگی مثل کال آو دیوتی ندارد.

Gun Strike 2

Gun Strike 2

سازنده: .Paladin Entertainment Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 65.8 / 53 / 45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • ali
    ali | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    این موتوره روی s5 نصب نمیشه چرا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی