ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

کمپانی ZTE رسماً تلفن های هوشمند Nubia Z9 Max و Z9 mini را معرفی کرد

ZTE همانند سال گذشته که دو تلفن هوشمند Z7 Nubia Max و mini را معرفی کرده بود امسال نیز به صورت همزمان از دو محصول جدید با عناوین مشابه Z9 Nubia Max و mini پرده ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۲

ZTE همانند سال گذشته که دو تلفن هوشمند Z7 Nubia Max و mini را معرفی کرده بود امسال نیز به صورت همزمان از دو محصول جدید با عناوین مشابه Z9 Nubia Max و mini پرده برداشته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مدل Max به نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰p مجهز بوده و از چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD) و دوربین اصلی و جلویی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بهره می برد.

محصول مورد بحث به لطف پردازنده ی صوتی AK4375 تجربه ی صدای بسیار با کیفیت و فراگیر ۷.۱ کاناله را به کاربرانش هدیه می نماید. ضمناً این موبایل درون خود باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی گنجانده و پیرامون آن را نیز قابی از آلیاژ ترکیبی تیتانیوم و آلومینیوم فرا گرفته است.

ZTE در پشت Z9 Nubia Max از پانل شیشه ای فشرده و مستحکم استفاده کرده و بر روی این اسمارت فون نیز اندروید ۵.۰ به همراه رابط کاربری nubia UI نسخه ۲.۸ را پیاده سازی نموده است.

Z9 mini نمایشگری کوچک تر و ۵ اینچی با رزلوشن ۱۰۸۰P دارد و از سایر مشخصه های آن می توان به چیپست اسنپدراگون ۶۱۵، دو گیگابایت حافظه ی رم، ۱۶ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل افزایش، دوربین اصلی و جلویی ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. در مدل مذکور هم فریمی از جنس تیتانیوم اطراف موبایل را فرا گرفته و باتریش نیز مجدداً ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

هر دو محصول جدید ZTE از تکنولوژی دو سیم کارته پشتیبانی نموده و با دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شوند، اما کاربران نسخه ی Mini می توانند درب پشتی اسمارت فون خودشان را عوض نموده و آن را با نمونه هایی در طرح ها و رنگهای بسیار متنوع جایگزین نمایند.

ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (14) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (13) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (12) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (11) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (10) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (9) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (8) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (7) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (6) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (5) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (4) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (3) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (2) ZTE-Nubia-Z9-Max-and-Z9-mini (1)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • حامد
    حامد | ۲ مهر ۱۳۹۴

    سلام و عرض ادب .
    من خودم تعمیرات دارم zte از قطعاتی داره استفاده میکنه که از برندهای دیگه بهترن جالب اینه که این گوشی تو چین که سامسونگ هم داره تولید میکنه فروشش ازون هم بیشتره پس نشون از کیفیت این برند داره.انقد خواهشا سلیقه ای نظر ندین و با نظرهاتون ملت رونسبت به برندهایی که کم وارد کشور میشن منحرف نکنید.تشکر

  • اشکان
    اشکان | ۹ فروردین ۱۳۹۴

    مدل مینی پ 5 اینچه. :| عن قضیه رو در آوردن دیگه. :|
    ولی قشنگه! :D

  • TROOL
    TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    این الان ایفونه یا سونی

  • Morteza
    Morteza | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    روی هیچ برندی تعصب و حس خاصی ندارم ولی این آیفون دوستا انقدر حرفاشون دور از منطقه که کفر آدم رو درمیاره .هر دستگاه صفحه داری رو میگن شبیه آیفونه ، اگر اینطوریه که آیفون خودش از رو 5800 نوکیا کپی کرده . والا

  • alireza
    alireza | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    يعني هرگوشي دورش فلز باشه اين دوستان ميگن كپي ايفونه!!!
    ول كنيد بابا گوشي قشنگي زده و هيچي ام از پرچمدارهاي شركت هاي ديگه كم نداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی