ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S6 اکتیو مجهز به درگاه کارت حافظه و باتری قابل تعویض خواهد بود [شایعه]

زمانی که سامسونگ دو تلفن هوشمند پرچمدار جدید خودش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را معرفی نمود اکثر افراد طراحی این محصولات را مورد تحسین قرار دادند، اما بسیاری از کاربران بابت حذف شدن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

زمانی که سامسونگ دو تلفن هوشمند پرچمدار جدید خودش یعنی گلکسی S6 و S6 اج را معرفی نمود اکثر افراد طراحی این محصولات را مورد تحسین قرار دادند، اما بسیاری از کاربران بابت حذف شدن دو قابلیت کلیدی معروف محصولات کمپانی کره ای، یعنی امکان تعویض باتری و بهره گیری از کارت های حافظه گلایه داشتند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

از آنجایی که غول تکنولوژی کره ای در گلکسی نوت ۴ و همینطور گلکسی S5 عملکرد مطلوبی را در رابطه با میزان مصرف باتری ارائه کرده و ضمناً مدهای مختلفی را نیز برای صرفه جویی در مصرف انرژی در نظر گرفته که بسیار هم کاربردی بوده اند، شاید کمتر کسی با عدم امکان عوض نمودن باتری کهکشانی تازه ی آنها به مشکل بر بخورد.

ولی دیگر مسئله ی موجود یعنی نبود درگاه کارت حافظه، برای عده ی کثیری دردسر ساز محسوب می گردد و مقدار حافظه ی داخلی پیش فرض در نظر گرفته شده احتمال دارد برای آنها کافی نباشد و البته نباید از یاد برد که بسیاری از کاربران محدود شدن به حافظه ی موبایل خود را ابداً نمی پسندند.

در همین راستا و طبق گزارش های منتشر شده به نظر می رسد که گلکسی S6 اکتیو از سایر مشخصات محصولات هم خانواده اش مسثتنا گشته و به درگاه کارت حافظه مجهز شده باشد.

یکی از کاربران سایت Reddit با شناسه ی "garshol"، اخیراً نشستی را با مدیری از سامسونگ داشته و با او در مورد پرچمداران تازه وارد این کمپانی مفصل صحبت نموده. بخش مهمی از این گفتگو نیز به گلکسی S6 اکتیو که نسخه ی مقاوم تر گلکسی S6 با مشخصاتی تقریباً مشابه به حساب می آید تخصیص یافته است.

"garshol" در گزارش خودش ذکر کرده S6 اکتیو احتمالاً از حافظه های میکرو SD پشتیبانی نموده هر چند که افزودن این قابلیت عوارض جانبی را نیز به همراه داشته و ممکن است نسخه ی مستحکم تر و مقاوم تر از کهکشانی های جدید کمپانی کره ای، دوربینی ضعیف تر نسبت به همتایان خودش داشته باشد. البته سامسونگ تلاش دارد دوربین مذکور کماکان از تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال بهره ببرد.

ضمناً گلکسی S6 اکتیو شاید فاقد سنسور اثر انگشت و ضربان قلب بوده و امکان تعویض باتری نیز برای آن در نظر گرفته شده باشد، "garshol" می افزاید در قسمت جلویی موبایل دکمه های فیزیکی اضافه خواهند شد و از آنجایی که اسمارت فون مورد بحث مراحل نهایی توسعه اش را طی می کند باید در تابستان منتظر معرفی و عرضه ی آن باشیم.

باید صبر کرد و دید با گذشت زمان کدامیک از موارد مطرح شده در گزارش فوق الذکر به واقعیت خواهند پیوست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Soheil
    Soheil | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    اره ضد ابه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی