ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ نوروزی؛ قهرمانان کمانگیری

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۱:۰۰

یک سال دیگر هم گذشت؛ تمام آن شادی ها و غم ها، استرس ها، تلاش ها و دوندگی ها به پایان رسید و حالا همراه با خانواده، کنار سفره های زیبای هفت سین نشسته ایم. درست است که یک سال پیرتر شده ایم، اما قلب هایمان به امید روزهای خوب، گرم تر، با طراوت تر و با شور و شوق بیشتری از سال های گذشته می تپد.

حالا که سال جدید فرا رسیده و تعطیلات دل انگیزی را پیش رو داریم، وقت آن است که به روح و جسممان استراحت دهیم تا سال جدید را با آرامش و روحیه ای عالی آغاز کنیم. بازی ها یکی از بهترین سرگرمی هایی هستند که لذت این تعطیلات را دو چندان می کنند، از این رو ما در دیجیاتو برایتان بهترین ها را گلچین کرده ایم.

ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و آرزوی بهروزی و کامیابی برای شما کاربران عزیز و همیشه همراه، دعوت می کنیم که با دیجیاتو و هفت سنگ ویژه نوروزی همراه باشید.

Archery Challenge

Archery Challenge scr

اگر به خاطر به خطا رفتن تیرهایتان در دنیای واقعی ناامید هستید، در Archery Challenge می توانید قهرمان تیراندازی دنیا باشید. عنوان استودیوی مالتی تاچ تیراندازی را به صورت تماما سه بعدی شبیه سازی کرده تا با نهایت تمرکز، تیر را به سمت اهداف روانه کنید. بازی دارای چند مُد مختلف بوده که در تمامی آنها، هدف کسب بالاترین امتیازات است. چند تیر و کمان افسانه ای هم در بازی گنجانده شده که تنها حرفه ای ها قادرند آزادش کنند.

Archery Challenge

Archery Challenge

سازنده: Multi Touch Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 33 مگابایت زبان:

Magic Rampage

Magic Rampage scr

وقتی المان های سبک های نقش آفرینی و پلتفرمر با هک اند اسلش ترکیب شوند، نتیجه بازی فوق العاده ای به نام Magic Rampage خواهد بود. سیاهچال های مخوف، محل اتفاقات بازی هستند و انواع سلاح سرد و جادو، اسلحه شما در برابر دشمنان. مثل تمام بازی های نقش آفرینی، امکان شخصی سازی و ارتقای کاراکتر هم به دستان خودتان سپرده شده تا در بهترین وضعیت، به مصاف اژدهایان عظیم الجثه و موجودات پلید بازی بروید. برای اینکه از بازی لذت دوچندانی ببرید، پیشنهاد میکنیم که آن را با گیم پد و روی صفحات تبلت تجربه کنید.

Magic Rampage

Magic Rampage

سازنده: Asantee قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 125 مگابایت زبان:

AG Drive

AG Drive Scr

سری بازی های F-Zero را می توان پدر معنوی AG Drive دانست. عنوان جدید استودیوی ZORG، از یک موتور گرافیکی قدرتمند که با تکنولوژی متال بهینه سازی شده برای رندر شدن استفاده می کند و گرافیکی که در بازی شاهدش هستید، گرافیک یک عنوان کنسولی است.

چندین مدل سفینه فضایی در بازی وجود دارند تا در رقابت هایی مثل مسابقات قهرمانی یا دوئل، کنترلشان را در دست بگیرید. AG Drive دارای سیستم شبانه روز پویایی هم هست و مسابقات را از طلوع آفتاب تا نیمه های شب ادامه خواهید داد.این بازی با قیمت 5 دلار برای سیستم عامل iOS عرضه شده و مطمئنا ارزش پرداخت چنین هزینه ای را دارد.

AG Drive

AG Drive

سازنده: ZORG قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 305 مگابایت زبان:

Pulpi Rescue

Pulpi Rescue Scr

Pulpi Rescue گرافیک ساده ای دارد و روند بازی هم ظاهرا مشکل نیست؛ اما باید گفت که ظاهر بازی بسیار فریبنده تر از باطن آن است. گیم پلی بدین صورت است که دسته ای از ماهی های عصبانی، از دریا به سمت ساحل در حرکتند و معلوم نیست به کدامین دلیل ناخجسته قصد حمله به موجود سبز رنگ بازی یعنی پالپی را دارند.

کار شما در بازی، جلوگیری از این حمله با اشاره روی این ماهی هاست تا منفجر شوند. سرعت و تعداد این ماهی ها در ابتدای بازی کم است و هر چه جلوتر می روید، این دو عامل به صورت تصاعدی بالاتر می روند و کار چندان آسانی تا ثبت بهترین رکورد نخواهید داشت.

Pulpi Rescue

Pulpi Rescue

سازنده: Loon Apps قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 9 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • غلامرضا
    غلامرضا | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    با سلام دوستان وینفونی که تمایل تیراندازی با کمان را دارن نیز میتوانند بازیArchery Tourhament را از استور مایکروسافت دانلود وتیراندازی باکمان راتجربه کنند.شاد باشید.

  • منصور ببری
    منصور ببری | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    سلام دوستان یه راهنمایی میخام ازتون برای آیفون ف ی ل ت ر شکن میخام چون اینجا بچه های فن اپل زیاد هستن اگه کمکم کنید ممنون میشم

  • TROOL
    TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    از دومی خوشامان آمد مطلب بعدی ------>

    • حمیـــد (نیم کیلوباش)
      حمیـــد (نیم کیلوباش) | ۶ فروردین ۱۳۹۴

      ببخشید ترول جان ، که در جواب کامنتت دارم مینویسم .
      .
      آقای قاسمی ، مانی جان
      قرار بود واسه عید پشت صحنه های خنده دار از ضبط بررسی ها و تستهای سقوطتون ، بذارید . اینم سندش !!!(کامنت سوم مال مانی قاسمی هست ) :
      .

      http://digiato.com/article/2015/01/29/%DA%A9%D9%88%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%A7%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C/
      .
      .
      پس چی شد ؟ !!!

      • حمیـــد (نیم کیلوباش)
        حمیـــد (نیم کیلوباش) | ۶ فروردین ۱۳۹۴

        جغدان نیمه شب را دریاب داداش !!!

        • A.R.T
          A.R.T | ۶ فروردین ۱۳۹۴

          کسی گفت جغد!؟

          • TROOL
            TROOL | ۶ فروردین ۱۳۹۴

            حمید فدایی داری
            ساعت 7 صبحه کیو صدا زدی

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    جالب نبودن...
    آقا یه بازی آسون بزارین.. اینا سختن.. آدم شب عیدی حال بازی کردن نداره.. خابمون میاد . هی باید تخمه بوخوریم و حرف بزنیم خو خسته میشیم.. تازه مسافرت که اصا هیچی... پدرمون در میاد.. هی ساعت ۵ صبح راه میوفتن .. ! ..
    .
    یه بازی اسون و چرت بزار که خابمون ببره.. این بازی as دیگه سخت‌شده حال ندارم بازی‌کنم..

    • Gublin
      Gublin | ۶ فروردین ۱۳۹۴

      آقای اگه میخوای بخوابی، Ninja UP رو بازی کن لامصب مثل دیازپام ده می موند واسه من؛ البته شاید واسه شما عمل نکنه.

  • Gublin
    Gublin | ۶ فروردین ۱۳۹۴

    هفت سنگ آخر شبی؟ آقای بیگ زاده دم شما گرم که درک میکنید ما تا ۵ صبح بیداریم :)

مطالب پیشنهادی