ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت پیام صوتی بالاخره به اکس باکس وان اضافه خواهد شد

در میان ده ها ویژگی جذابی که هر ماه به اکس باکس وان اضافه می شوند، برخی از آن ها هنوز از اکس باکس ۳۶۰ به نسل جدید کوچ نکرده اند. حالا، مایکروسافت پیش نمایشی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

در میان ده ها ویژگی جذابی که هر ماه به اکس باکس وان اضافه می شوند، برخی از آن ها هنوز از اکس باکس ۳۶۰ به نسل جدید کوچ نکرده اند. حالا، مایکروسافت پیش نمایشی از آپدیت ماه آوریل خود منتشر کرده که در آن قابلیت پرطرفدار پیام صوتی گنجانده شده.

به عنوان یک گیمر، می دانید که گفتن یک پیام صوتی بسیار موثرتر از تایپ کردن آن با یک کنترلر یا حتی اپلیکیشن اسمارت گلس است. قابلیت اضافه دیگر اینکه، ارسال پیام های صوتی بین اکس باکس وان و اکس باکس ۳۶۰ هم ممکن است.

اگر از کاربرانی باشید که در پیش نمایش ها سهیم هستند، می توانید آپدیت را همین حالا دانلود کنید اما به زودی آپدیت برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد.

مایکروسافت طی این آپدیت و آپدیت های پیشین، نوتیفیکیشن اچیومنت ها و صفحات بازی ها را بهبود بخشیده و هنوز هم چند ریزه کاری دیگر باقی مانده. سرورهای مخصوص برای بخش چت می تواند یک گروه را حتی زمانی که یکی از آن ها مشکل شبکه دارد به هم متصل نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • iman
    iman | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    سایت خیلی سنگینه
    اکس باکس رولز

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی