ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت Office Suite را برای دستگاه های زیر ۱۰ اینچ رایگان نمود

مایکروسافت با اعلام خبر عرضه رایگان ویندوز ۱۰ در چین همه را شگفت زده کرد. و در سراسر جهان، حتی آن هایی که ویندوز ۷ و یا ویندوز ۸ را به صورت غیرقانونی هم استفاده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

مایکروسافت با اعلام خبر عرضه رایگان ویندوز ۱۰ در چین همه را شگفت زده کرد. و در سراسر جهان، حتی آن هایی که ویندوز ۷ و یا ویندوز ۸ را به صورت غیرقانونی هم استفاده می کنند می توانند به رایگان سرویس های ویندوز ۱۰ را در اختیار داشته باشند.

پس از دنیای کامپیوترها، حالا نوبت به فضای موبایل رسیده که مایکروسافت نفوذ خود در آن را بیش از پیش کند. Office Suite از حالا به بعد برای دستگاه های زیر ۱۰ اینچ کاملا رایگان خواهد بود.

کرک کوینیگزبوئر، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت و بخش آفیس در پستی نوشت که آفیس برای پلتفرم های موبایل به صورت فرمیوم عرضه خواهد شد. به این معنی که دستگاه های ویندوزی، اندرویدی و همچنین تلفن ها و تبلت های اپل می توانند کاملا رایگان از اپلیکیشن استفاده کنند.

بر اساس تحقیقات انجام شده، ما هر دستگاهی که اندازه ای ۱۰.۱ اینچی و کمتر داشته باشد را دستگاه همراه در نظر می گیریم: یعنی شما احتمالا از آن در مواقعی که بیرون از خانه هستید استفاده می کنید در حالی که امکان استفاده از دستگاه های بزرگ تر مثل پی سی و مک وجود ندارد. شما احتمالا از ماوس و یا کیبورد استفاده نمی کنید و به جای آن ها از رابط لمسی بهره می برید. احتمالا دستگاه شما در زمره تبلت های حرفه ای که برای طراحی مورد استفاده قرار می گیرد نیست.

در نتیجه اینکه از همین حالا می توانید اپلیکیشن موبایل Office را به صورت رایگان برای پلتفرم های اندروید، iOS و ویندوزفون دانلود کنید. اما برای اینکه بخواهید از سرویس های Office 365 استفاده کنید، باید بهایی را بپردازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    ما که همیشه رایگان بودیم ولی بازم دمش گرم

  • TROOL
    TROOL | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    دمت گرم

  • More
    More | ۷ فروردین ۱۳۹۴

    اضافه کردن پشتیبانی از انواع فایل سیستم مثل ext* از لینوکس و hfs اپل در windows

    https://windows.uservoice.com/forums/265757-windows-feature-suggestions/suggestions/7345361-add-windows-support-from-ext3-ext4-hfs-other-f
    دوستان با رای دادن به این ایده کمک کنید این قابلیت ضروری به ویندوز اضافه شه
    ممنون از همه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی