ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کدامیک از نمایندگان مجلس عضو فیسبوک خواهند شد؟

عضویت در شبکه های اجتماعی و فیلترینگ آنها چند سالی است که به موضوعی داغ در رسانه ها بدل شده. البته داغ بودن این مباحث تنها به مطبوعات و سایت ها تعلق ندارد و نقل ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

عضویت در شبکه های اجتماعی و فیلترینگ آنها چند سالی است که به موضوعی داغ در رسانه ها بدل شده. البته داغ بودن این مباحث تنها به مطبوعات و سایت ها تعلق ندارد و نقل محافل مسئولان، کارشناسان و حتی برخی از دید و بازدیدهای نوروزی گشته است.

پس از اجرای طرح فیلترینگ هوشمند در سال 93، برخی از کاربران پر و پا قرص این جوامع مجازی، امید دارند تا در سال 94 شاهد پیوستن سایت هایی چون فیسبوک و توئیتر به طرح فیلترینگ هوشمند باشند.

شاید این روزنه امید در میان دوستداران شبکه های اجتماعی در سال 94 محقق شود و انتظارها برای دسترسی مستقیم و قانونی به فیسبوک و توئیتر پایان یابد، زیرا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ماه های گذشته، از موفقیت 83 درصدی فلیترینگ هوشمند اینستاگرام خبر داده و اعلام کرده که قرار است در فاز سوم، سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر به این پروژه بپیوندند.

شایعه باز شدن دسترسی مستقیم به محتوای خوب فیسبوک، سبب شده تا نظر تعدادی از نمایندگان برای عضویت در این شبکه اجتماعی در صورت پیوستن به فیلترینگ هوشمند و برداشتن عدم دسترسی به این جامعه مجازی جویا و منتشر شود.

برای دیدن نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد عضویت به فیسبوک در صورت رفع فیلترینگ و قانونی شدن این سایت، در ادامه با دیجیاتو همراه بمانید.

کدامیک از نمایندگان عضو فیسبوک می شوند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • !
    ! | ۱۲ فروردین ۱۳۹۴

    بزرگ ترین مشکل فیسبوک امنیتشه اونو قراره چی کار کنن، حالا ما بدبخت بیچاره ها هیچی ولی چقدر اطلاعات که نمیشه از نماینده های مجلس کش رفت؟! فک کنم این قضیه دروغ باشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی