ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکانات و مشخصات تبلت تازه اچ تی سی لو رفت [شایعه]

اچ تی سی در روز 19 فروردین ماه یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و انتظار می رود که در آن رویداد، شاهد رونمایی از محصولات تازه ای از سوی این شرکت تایوانی باشیم. آنطور ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اچ تی سی در روز 19 فروردین ماه یک کنفرانس خبری برگزار خواهد کرد و انتظار می رود که در آن رویداد، شاهد رونمایی از محصولات تازه ای از سوی این شرکت تایوانی باشیم.

آنطور که شایعات می گویند در میان این محصولات یک تبلت جدید هم وجود دارد که دارای یک نمایشگر 8.9 اینچی با رزلوشن 1530 در 2048 پیکسل است.

یک چیپست 2.2 گیگاهرتزی هشت هسته ای Allwinner H8 هم برای محصول مورد بحث در نظر گرفته شده که با استفاده از تکنولوژی 28 نانومتری ساخته شده. پردازنده گرافیکی (GPU) این تبلت احتمالا از نوع PowerVR SGX544 خواهد بود و دو گیگابایت رم و 16 یا 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این تبلت یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی خواهد داشت و قطر بدنه اش هم برابر 7.8 میلی متر خواهد بود که به این ترتیب فضای کافی برای قرار گرفتن یک باتری 6700 میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه اش وجود دارد.

اندروید 5.0 و رابط کابری Sense 7 از دیگر امکاناتی است که برای این تبلت در نظر گرفته شده. از دیگر امکاناتی که احتمالا در تبلت جدید اچ تی سی به چشم خواهند خورد می توان به اسپیکرهای استریو BoomSound اشاره نمود.

براساس شایعات، این تبلت همچنین در مدل های مختلفی ارائه می گردد: نخست HTC T1H Wi-Fi قرار دارد که تنها از استاندارد ارتباطی وای فای پشتیبانی می کند ومدل دیگر، HTC T1H LTE نام دارد که از استاندارد 4G LTE پشتیبانی می کند و انتظار می رود که قیمت هر دوی این مدل ها تا اردیبهشت ماه امسال معین شود.

hut

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Mr. Android
    Mr. Android | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    چیپ های allwinner فقط به درد گوشی های ارزون قیمت میخوره . gpu هاشون همیشه عملکرد ضعیفی دارن ولی پشتیبانی از رزولوشن های بالا و قیمت فوق العاده کمشون همیشه یکی از مزایاشون بوده

  • samsungmobile
    samsungmobile | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    اچ تی سی چی میکنه این روزا انگار هر چند نفر اونجا تیم شدن خط تولید خودشون راه انداختند 3 تا محصول تو بازه ی کوتاه پشت هم، 3 تا تامین کننده متفاوت پردازنده! منطقی نیست!

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    طراحیش زیباست امکاناتش برام غریب بود با چیپستش اصلا آشنایی ندارم ، احتمالا قیمتش خیلی خوب باشه اینجوری دوستش دارم

  • [ahmad kaya[rodrigez
    [ahmad kaya[rodrigez | ۸ فروردین ۱۳۹۴

    به جز طراحی و رابط کاربری و پردازنده همه چیزش خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی